اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک صورت می‌گیرد

تیم فوتسال قزوین در اندیشه صعود به لیگ برتر

خبرگزاری فارس: دور برگشت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور فردا با بازی حساس تیم هیئت فوتبال قزوین مقابل نماینده اصفهان صورت می‌گیرد.

تیم فوتسال قزوین در اندیشه صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از دور برگشت مرحله حذفی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در حالی در اصفهان میهمان تیم گیتی پسند نوین این شهر خواهد بود که بدون شک برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کاری به مراتب دشوارتر از رقیب اصفهانی خود دارد.

این دیدار در حالی در اصفهان برگزار می‌شود که تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین هفته گذشته در جریان بازی دور رفت این رقابت‌ها و در حضور تماشاگران پرشمار قزوینی در سالن شهید بابایی با نتیجه سنگین سه بر صفر بازی را به این تیم واگذار کرد.

گرچه در بازی رفت بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بازنده میدان نباشند و یا حداقل اختلاف گل‌های خورده را جبران کنند، اما این بازیکنان تیم گیتی پسند نوین اصفهان بودند که با ارائه یک بازی منسجم و با برنامه و راهکاری مشخص تمامی عرصه‌ها را تنگ کردند تا با یک پیروزی دل‌چسب و شیرین به نوعی خود را برای جشن حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آماده کنند.

البته نباید از بازی بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین هم علی‌رغم تمامی مشکلاتی که در این فصل با آن گریبان‌گیر بودند به راحتی عبور کرد و باید اذعان کرد که شاگردان محمود عبداللهی در تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در بازی‌های خود در این فصل از جان و دل مایه گذاشتند و خود را تا مرحله حذفی و دیدارهای پلی‌آف بالا آوردند.

به طور کامل نمی‌شود گفت که بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در بازی برگشت خود در اصفهان مقابل گیتی پسند نوین این شهر نمی‌توانند موفق باشند زیرا در فوتسال با توجه به وقت بازی هر اتفاقی می‌تواند رقم بخورد و شاید شاگردان عبداللهی در تیم هیئت فوتبال قزوین بتوانند با انگیزه بالا و جنگندگی خاص خود کاری کارستان بکنند و جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را با پیروزی چهار بر صفر به دست آورند.

البته این گفته‌ها را محمود عبداللهی سرمربی تیم هیئت فوتبال قزوین در آستانه دیدار با تیم گیتی پسند نوین اصفهان هم تأیید می‌کند و می‌گوید به طور یقین هیچ چیز برای ما تمام نشده است و شاگردانم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در اصفهان بتوانند نتیجه تمامی زحمات خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بگیرند.

در یک جمله نباید فراموش کرد که حضور تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین تا این مرحله از مسابقات با توجه به مشکلات شدید مالی، حتی در صورت حذف هم چیزی از ارزش‌های فنی، تکنیکی و اخلاقی این تیم کم نخواهد کرد.

انتهای پیام/77004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول