اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین خبر داد

تصویب تعداد 459 پرونده در قالب طرح توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت: تعداد 459 پرونده در قالب طرح توسعه کشاورزی مصوب شد.

تصویب تعداد 459 پرونده در قالب طرح توسعه کشاورزی

محمد‌علی یاسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در سال جاری و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در قالب تسهیلات طرح توسعه کشاورزی تعداد 459 فقره پرونده تسهیلات با اشتغال یک هزار و 834 نفر در شهرستان ورامین مصوب و به بانک ارجاع شد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت: تعداد کل پرونده‌های مصوب با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان بوده که به فضل خدا تا کنون تعداد 168 فقره از پرونده‌های ارسالی به بانک، با اعتباری در حدود 190 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با اقداماتی که انجام شده هم اکنون تعداد 49 پرونده به ارزش 90 میلیارد ریال آماده پرداخت و تعداد 41 فقره پرونده به ارزش 120 میلیارد ریال در حال بررسی می‌باشد.

یاسینی بیان داشت: متاسفانه برخی از متقاضیان پس از ارجاع پرونده به بانک، به‌دلیل عدم تامین وثیقه مورد نیاز قادر به دریافت تسهیلات نشده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین در پایان تصریح کرد: ارائه تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به تولید‌کنندگان بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان موجب ایجاد اشتغال در شهرستان و رشد تولید خواهد شد.

این گزارش حاکی است، در راستای طرح خود اکتفایی گوشت قرمز تعداد 161 واحد پرواری نیمه‌فعال و غیر فعال با تعداد 16 هزار و 250 رأس دام با مبلغ 173 میلیارد ریال در شهرستان فعال شده است.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول