اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی‌زاده تشریح کرد

استراتژی 4 گانه پایداری‌ها برای انتخابات / به دنبال اجماع نیستیم

خبرگزاری فارس: سید امیرحسین قاضی‌زاده از استراتژی چهارگانه جبهه پایداری یاد کرد و افزود: جبهه پایداری به دنبال اجماع با فرد خاصی نیست.

استراتژی 4 گانه پایداری‌ها برای انتخابات / به دنبال اجماع نیستیم

سید امیرحسین قاضی‌زاده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: کاندیداتورهای انتخابات ریاست جمهوری اگر اخلاق انتخاباتی را رعایت نکنند، صلاحیت ریاست جمهوری ندارند.

وی افزود: کاندیدی که بداخلاقی سیاسی کند صلاحیت ریاست‌جمهوری را نداشته و با عنوان رئیس‌جمهور قابل اعتماد نیست.

قاضی‌زاده با بیان اینکه جبهه پایداری، جبهه گفتمانی است، خاطرنشان کرد: جبهه پایداری مکانیسمی متفاوت از دیگران داشته و به دنبال ترسیم و ارائه معیار، گفتمان، آرمان و روی کارآمدن کاندید اصلح است.

وی تصریح کرد: جبهه پایداری متشکل از سه شورای مرکزی، مشورتی و فقها بوده و در ذیل آنها، یکی از کمیته‌ها با عنوان کمیته سیاسی وظیفه رصد فضا، شاخص‌ها و معیارها را بر عهده دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شورای فقها در نهایت وظیفه پردازش و اعلام نهایی نتایج را بر عهده دارد؛ جبهه پایداری تا زمانی که ثبت‌نام‌ها کامل نشده و تائید صلاحیت نسبت به افراد انتخابی صورت نگرفته، گزینه اصلح خود را اعلام نمی‌کند.

قاضی‌زاده از استراتژی چهارگانه جبهه پایداری یاد کرد و افزود: جبهه پایداری به دنبال اجماع با فرد خاصی نیست و استراتژی چهارگانه را برای خود تعریف کرده است.

وی یادآور شد: رسیدن به گزینه اصلح، نرسیدن به گزینه اصلح، ترسیم و ارائه معیار فرد ذی‌صلاح برای کاندیداتوری و واکنش در برابر حوادث خطرساز استراتژی چهارگانه جبهه پایداری را تشکیل می‌دهد.

این عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه جبهه پایداری به دنبال سهم‌خواهی نیست، گفت: جبهه پایداری انتخابات را با عنوان وظیفه و تکلیف شرعی دانسته و پیش از رسیدن به کاندیدا به دنبال معیار و ملاک افراد اصلح در انتخابات است.

قاضی‌زاده تاکید کرد: جبهه پایداری در مواقعی که نسبت به بروز و ظهور جریاناتی چون فتنه احساس خطر کند، انجام وظیفه و حتی افشاگری نیز می‌کند.

انتهای پیام/70023/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول