اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

دشمنان با شعارهای انتخاباتی مردم‌فریب به میدان آمد‌ه‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: دشمنان در این دوره از انتخابات با ساز و برگ بیشتر و با شعارهای انتخاباتی مردم‌فریب از جمله «انتخابات آزاد» به میدان آمده‌اند.

دشمنان با شعارهای انتخاباتی مردم‌فریب به میدان آمد‌ه‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در آخرین شورای اداری سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه سالی سرشار از مشکلات و چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم، می‌‌طلبد از تمام مدیران و مسئولان که با تمام توان با انواع تهاجم‌های دشمنان مقابله کردند، تقدیر کرد.

وی این تحریم‌ها را به نفع ملت ایران خواند و افزود:‌ دشمنان هم‌اکنون در پی بی‌اثر کردن و حذف تحریم‌ها هستند، زیرا آنها به این امر به خوبی واقف هستند که اگر این تحریم‌ها ادامه پیدا کند، ایران به استقلال کامل می‌رسد و همین امر نشان‌دهنده شکست آنان در اعمال تحریم‌ها است.

عسکری همچنین با تشکر و قدردانی از ملت صبور و بصیر ایران تصریح کرد:‌ مردم طی این مدت با بصیرت و هوشیاری کامل در مقابل همه توطئه‌های دشمنان مقاومت کرده و همواره حامی ولایت فقیه و مسئولان بوده‌اند.

وی با تأکید بر وحدت و همدلی میان مسئولان شهرستان ابراز داشت: این مسئولیت‌ها و خدمت کردن به مردم یک فرصت مهم است که باید از آن‌ها به نفع مردم استفاده کرد و در راستای عمران و آبادانی شهرستان بکوشند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری با دوره‌های قبل متفاوت‌تر است، گفت: دشمنان داخلی و خارجی در این دوره با ساز و برگ بیشتر و جدی‌تر از گذشته و با شعارهای انتخاباتی مردم‌فریب از جمله «انتخابات آزاد» و «ولایت، عدالت و آزادی» به میدان آمده‌اند.

عسکری با اشاره به اینکه آن‌ها درصدد هستند که جامعه روحانیت ولایی را بار دیگر در جامعه مطرح کنند، بیان داشت:‌ روحانیتی که مورد اعتماد ما است، جامعه روحانیت مبارز با سابقه‌ای دیرینه و درخشان است، بنابراین باید بصیرت کامل در برخورد با این گروه‌ها را داشته باشیم.

وی اذعان داشت:‌ علم، تقوا، التزام به مبانی دین مبین اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه از جمله معیارهای ارزشی برای انتخاب افراد اصلح است بر همین اساس باید با شایسته‌سالاری تلاش کرد تا چنین افرادی انتخاب شوند.

عسکری با اشاره به اینکه مهمان‌نوازی مردم جنوب شهره خاص و عام است، خاطر نشان کرد:‌ باید مسئولان مربوطه در راستای فراهم کردن امکان و تجهیزات مساجد بین‌راهی تلاش کرده و تعدادی از مساجد سطح شهر نیز در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.

انتهای پیام/80001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول