اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار هرمزگان تشریح کرد

آخرین وضعیت شرایط برگزاری انتخابات در هرمزگان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان،‌ آخرین وضعیت این استان در باب آمادگی برای برگزاری انتخابات را تشریح کرد.

آخرین وضعیت شرایط برگزاری انتخابات در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل محمد بامری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امور مربوطه در راستای برگزاری انتخابات در هرمزگان در حال آماده‌سازی است، اظهار داشت: انتخابات همواره در ایران با آزادی و سلامت کامل برگزار شده است و حضور حداکثری مردم در این رویداد نشان از علاقه آنها به نظام و مشارکت در رقم زدن سرنوشت خود دارد.

وی با بیان اینکه نوع شرکت ایرانیان در انتخابات اعتقادی و با سایر کشورها فرق‌های زیادی دارد، اضافه کرد: مردم در ایران با هدف تقویت و پشتیبانی از نظام پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و این ارزش والایی دارد.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان مردم همواره با بصیرت و آگاهی خود، توانسته‌اند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

بامری یادآور شد: دشمن که همواره راه دشمنی و کینه‌ورزی را با ملت ایران در پیش گرفته است در این دوره نیز با تکیه بر تحریم‌ها، این مسئله‌ را به عنوان ابزاری برای کم کردن حمایت مردم مورد استفاده قرار می‌دهد، اما غافل از این است که مردم در نظام اسلامی همواره پشتیبان ولی فقیه هستند.

این مسئول همچنین به امکانات و اقلام مورد نیاز در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات در هرمزگان اشاره و افزود: در مجموع تعدد سه هزار و 308 شعبه اخذ رأی در هرمزگان برای برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد نیاز است که با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته برآورد نیاز شده است.

وی بیان داشت: انتخابات ریاست جمهوری ( در هرمزگان) در هزار و 557 شعبه و انتخابات شوراها نیز در هزار و 751 شعبه برگزار می‌شود.

بامری یادآور شد: همچنین از تعداد شعبه‌های مذکور 411 شعبه در حوزه شهری و هزار و 145 شعبه در حوزه روستایی استان در راستای جمع‌آوری آرا ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/2310/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول