اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

احداث مجموعه فرهنگی پردیس در منطقه سه شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: عملیات ساخت فرهنگسرای بزرگ پردیس در منطقه سه شهرداری قزوین از سال آینده آغاز خواهد شد و سه سال به طول خواهد انجامید.

احداث مجموعه فرهنگی پردیس در منطقه سه شهرداری قزوین

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی نخستین و جدی‌ترین حرکت شهرداری در توسعه فضاهای فرهنگی مناطق محروم خواهد بود که ساخت آن به حول و قوه الهی در برنامه‌های کاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: با توجه به نیاز مردم منطقه سه برای بهره‌مندی از یک مرکز فرهنگی و پاسخگویی به نیازهای مختلف آنان و تلاش در راستای افزایش دانش و آگاهی مردم جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی بر آن شدیم با تأیید شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر قزوین، نسبت به ساخت فرهنگسرای بزرگ پردیس اقدام کنیم.

وی مساحت زمین فرهنگسرای نام برده را یک هزار و 400 متر مربع اعلام کرد و گفت: چهار طبقه فضای فرهنگی و آموزشی به همراه دو طبقه پارکینگ برای این مجموعه در نظر گرفته شده است که با احتساب طبقات احداث شده، زیربنای فرهنگسرای پردیس در جانبازان (مجاور بوستان ارکیده) چهار هزار متر مربع خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: سفارش کار طراحی این مجموعه به سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین داده شده است.

وزیری‌نژاد همچنین از نیازسنجی مردم منطقه در قالب طرح‌های نظرسنجی که از سوی مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی شهرداری به انجام رسیده خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مجموعه فرهنگی پردیس را بهره‌مند از فضاهایی همچون نگارخانه، خانه کودک، فروشگاه، غرفه محصولات فرهنگی، کافی‌نت، کتابخانه، فضای اداری و اتاق مدیریت به همراه سالن انتظار، استراحت و سالن آمفی تئاتر 250 نفره دانست.

وی در پایان یادآور شد: سالن ورزشی و قرائت‌خانه بانوان و آقایان به همراه 12 کلاس درس برای برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی در رشته‌های مختلف هنری نیز از دیگر فضاهایی است که در این فرهنگسرا ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول