اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قم خبر داد

احداث کمپ بزرگ ورزشی در فرودگاه بین المللی قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل و سرمایه گذار فرودگاه بین‌المللی قم از احداث یکی از بزرگترین کمپ‌های ورزشی در دهکده ورزشی این فرودگاه خبر داد.

احداث کمپ بزرگ ورزشی در فرودگاه بین المللی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌المللی فرودگاه قم، محمدعلی شفیعی در آیین تجلیل از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تصریح کرد: ما هرگز از مقوله ورزش جدا نیستیم و در حال حاضر مشغول احداث یکی از بزرگترین دهکده‌های ورزشی در فرودگاه بین‌المللی قم هستیم.

وی ادامه داد: در دهکده ورزشی فرودگاه بین المللی قم جدیدترین و استانداردترین زمین‌ها، سالن‌ها و امکانات به روز ورزش احداث و پیش بینی خواهد شد، ضمن اینکه سعی می‌کنیم از بهترین مربیان رشته‌های مختلف ورزشی نیز برای حرکت در مسیر توسعه ورزش قهرمانی بهره ببریم.

سرمایه گذار فرودگاه بین المللی قم اضافه کرد: هدف ما از احداث دهکده ورزشی فرودگاه این است که بهترین امکانات را برای توسعه ورزش از رده‌های سنی پایه و قهرمان پروری مهیا کنیم و از این طریق بتوانیم کمکی به توسعه ورزش قهرمانی کشور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که شرایطی مناسب برای برپایی اردوهای تیم‌های ورزشی داخل و خارج کشور را فراهم کنیم و از این نظر با کمپ‌های پیشرفته ورزشی در کشورهای مطرح همسایه نظیر ترکیه و امارات رقابت کنیم و حتی تیم‌های بزرگ ورزشی دنیا را به این دهکده ورزشی دعوت کنیم.

شفیعی عنوان داشت: فرودگاه بین‌المللی قم به همت بخش خصوصی اقدام به اجرای این طرح کرده است و می‌خواهیم نشان دهیم که اعتماد به بخش خصوصی موجب انجام کارهای بزرگی شده و این طرح عظیم را با موفقیت به پایان برسانیم، طرحی که قطعا به رشد و توسعه قم و استان‌های همجوار در ابعاد مختلف کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول