اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش توسعه و نیرورسانی صورت گرفت

احداث 182 کیلومتر شبکه برق‌رسانی در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون طرح و مهندسی برق شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: در بخش توسعه و احداث شبکه‌ها و نیرورسانی به متقاضیان برق،‌ 182 کیلومتر شبکه در استان احداث شده است.

احداث 182 کیلومتر شبکه برق‌رسانی در کرمان

علیرضا ستوده‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در بخش توسعه و احداث شبکه‌ها و نیرورسانی به متقاضیان برق،‌ 182 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در استان احداث شده است.

وی افزود: 131 کیلومتر از این شبکه، شبکه فشار متوسط و 51 کیلومتر شبکه فشار ضعیف برای متقاضیان عمومی و خصوصی احداث شده است.

ستوده‌نیا بیان داشت: تعداد 315 دستگاه پست هوایی و زمینی نیز برای متقاضیان احداث شده که 301 دستگاه پست هوایی و 14 دستگاه پست زمینی نصب شده است.

وی عنوان کرد: مصرف انرژی برق در هشت ماهه نخست سال جاری به بیش از 2 میلیون و 400 مگاوات ساعت رسید که از این میزان بیشترین مصرف مربوط به مشترکان کشاورزی و کمترین مصرف متعلق به مشترکان در بخش عمومی بوده است.

ستوده‌نیا بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 584 مشترک جدید در بخش‌های مختلف خانگی،‌ عمومی،‌ کشاورزی،‌ صنعتی،‌ تجاری و روشنایی معابر به مشترکان این شرکت اضافه شده است که مشترکان خانگی حدود 13 هزار مشترک را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول