اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

مسافران فرهنگی در 65 مدرسه استان مرکزی اسکان می‌یابند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از آماده‌ سازی 65 مدرسه به منظور اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

مسافران فرهنگی در 65 مدرسه استان مرکزی اسکان می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیف‌الله کریم‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد تسهیلات نوروزی هر ساله مسئولیت اسکان و پذیرش مسافران نوروزی را به اداره کل آموزش و پرورش واگذار می‌کند، این اداره نیز آماده ‌سازی مدارس را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال بیش از 556 کلاس در قالب 65 مدرسه برای پذیرایی و اسکان فرهنگیان در شهرهای مختلف استان آماده‌ سازی شده که از این تعداد 125 کلاس ویژه، 133 کلاس نوع الف، 291 کلاس نوع ب و هفت کلاس نوع ج است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه به منظور رفاه حال مسافران تمام امکانات و تجهیزات لازم در این کلاس‌ها پیش‌بینی شده است، گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در ایام نوروز امسال بیش از 30 هزار نفر در این کلاس‌ها اسکان خواهند یافت.

کریم‌زاده ادامه داد: به منظور استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی 210 نفر از کارکنان این اداره در ایام نوروز خدمات‌دهی لازم را به مسافران خواهند داشت.

وی خاطر نشان ساخت: مشکل و محدودیتی برای پذیرش فرهنگیان عزیز در این مدارس وجود ندارد و خوشبختانه استان مرکزی از هر نظر آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ایام نوروز پیک شادی در مدارس توزیع نمی‌شود، اظهار داشت: به دلیل کمبود بودجه و گرانی کاغذ امسال پیک شادی در مدارس توزیع نخواهد شد اما معلمان می‌توانند تکالیفی را برای دانش‌آموزان در نظر بگیرند.

کریم‌زاده افزود: مدارس استان مانند دیگر ادارات تا روز 28 اسفند ماه باز است و هیچ دانش‌آموزی حق تعطیلی مدرسه را ندارد.

انتهای پیام/87003/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول