اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر نکا:

سد لاستیکی در نکا احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر نکا گفت: نخستین سد لاستیکی نکا بر روی نکا رود احداث می‌شود.

سد لاستیکی در نکا احداث می‌شود

سیداسماعیل میری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: ساخت سدهای لاستیکی برای مهار آب‎های سطحی در شهرهای مختلف کشور اجرایی و یا در حال اجرا است.

وی بیان داشت: ساخت و احداث سد لاستیکی که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است، می‌تواند علاوه بر مهار آبهای بالادست و رودخانه برای ایجاد فضایی مناسب و تفریحی توریستی برای منطقه مثمرثمر باشد.

رئیس شورای شهر نکا گفت: برای ساخت این سد 3 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که از سال آینده اجرایی می‌شود.

میری با اشاره به کاربرد متفاوت سدهای لاستیکی تصریح کرد: کاربرد سدهای لاستیکی متنوع بوده و می‎توان از اثرات آنها در افزایش حجم ذخیره‎سازی و تنظیم آب سدهای بزرگ، کاهش فرسایش رودخانه‎ها، کنترل سیلاب به عنوان بندهای انحرافی، ساخت حوضچه‎های پرورش آبزیان و...نام برد.

رئیس شورای اسلامی نکا در ادامه با بیان اینکه در  این مدت خدمت در شورا به کارهای زیربنایی توجه شده است، خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم با کارهای روبنایی بیشتر خود را به مردم نشان دهیم اما انجام کارهای زیربنایی و بلندمدت مورد توجه همه برای رفاه حال عمومی شهروندان در آینده بوده است.

وی گفت:‌ تعامل بسیار خوبی بین اعضای شورا در این دوره وجود دارد و به عنوان شورای نمونه استانی معرفی شده است که بیانگر اقتدار، علمی بودن کارها و خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم و مسئولیت‌پذیری اعضای شورای شهر نکا است.

میری ادامه داد: همه ما باید بدانیم که نیروهای شهرداری نیروهای فعال و آماده به‌کار هستند و هیچ نیروی بیکاری در شهرداری وجود ندارد و همه کارکنان برای رفع مشکلات شهروندان تلاش می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا با اشاره به کارهای در دست اقدام شورای شهر نکا اظهار داشت: احداث کارخانه آسفالت، معدن شن و ماسه، احداث کشتارگاه صنعتی با اعتبار 50 میلیارد ریال  و... از جمله عملکرد زیر بنایی شورای شهر نکا در این دوره بوده است.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول