اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه لامرد – پارسیان

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی عملیات اجرایی احداث بزرگراه لامرد - پارسیان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه لامرد – پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عصر امروز با حضور نمایندگان مردم شیراز و شهرستان‌های لامرد و مهر، مدیرکل راه و شهرسازی لار، مسئولان شهرستان لامرد و جمعی از مردم این شهرستان، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه لامرد - پارسیان آغاز شد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل راه و شهرسازی لار در سخنانی اظهار داشت: این پروژه بزرگ دارای توجیه اقتصادی بوده و از لحاظ فنی و مهندسی نیز در وضعیت بسیار عالی است.

داریوش نصر افزود: با بهره‌برداری از این بزرگراه در آینده نزدیک مسیر ارتباطی لامرد – پارسیان 55 کیلومتر کوتاه می‌شود.

وی در مورد طول بزرگراه و دیگر مشخصات فنی این پروژه نیز گفت: طول این بزرگراه 42 کیلومتر است و در آن شش تونل احداث می‌شود.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: با ساخت این بزرگراه و با توجه به بهره‌برداری از صنایع و معادن مختلف موجود لامرد در آینده نزدیک این بزرگراه به طور یقین در جایگاه ویژه قرار می‌گیرد.

سید موسی موسوی با دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ساخت این پروژه بزرگ بیان کرد: بزرگراه لامرد - پارسیان بازگشت سود و سرمایه را به‌خوبی تضمین می‌کند و امیدواریم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ساخت این پروژه بزرگ ورود پیدا کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس مسیر توسعه فارس و متصل کردن این استان به خلیج همیشه فارس را مسیر شیراز - فیروزآباد - قیروکارزین - خنج - لامرد اعلام کرد و گفت: این مسیر به منظور استفاده این استان پنهاور از خلیج همیشه فارس است که باید از ظرفیت‌های دریا استفاده کند.

به گزارش فارس، پس از انجام انفجار در محل احداث بزرگراه لامرد - پارسیان و روشن شدن دستگاه‌‌های راه‌سازی، عملیات اجرایی ساخت این پروژه بزرگ به طور رسمی آغاز شد.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول