اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد خبر داد

احداث پایانه راه ابریشم مشهد در سال 92

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: با زمینی که توسط شهرداری خریداری شده، کار احداث پایانه راه ابریشم در مسیر بلوار حر که نقطه ترافیکی مطلوبی نیست، در سال آینده آغاز می‌شود.

احداث پایانه راه ابریشم مشهد در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان ظهر امروز در حاشیه افتتاح بلوار 75 متری رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه دو منطقه مسکونی در کنار جاده ترانزیتی میامی قرار گرفته بود، عبور از سطح خیابان به صورت غیر ایمن انجام شد و تصادفات زیادی نیز اتفاق می‌افتاد.

شهردار مشهد افزود: آمار زیاد کشته‌های این منطقه در تصادفات سبب شد تا شهرداری این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد و از ابتدای امسال احداث بلوار 75 متری رضوی را در دستور کار خود برای اجرا قرار داد.

پژمان با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در مناطق کم‌ برخوردار شهر مشهد خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در مناطق کم‌برخوردار سطح شهر مشهد اجرا می‌شود، از نظر کیفیت، اعتبارات و مهندسی با سایر نقاط شهر هیچ‌گونه تفاوتی ندارند.

وی افزود: شهرداری مشهد ساماندهی تقاطع‌های غیر هم‌سطح و جاده‌ها، بهبود شرایط محیط زیست با احداث بوستان‌ها، تداوم مسیر امیرآباد، جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه، بهسازی معابر را برای مناطق کم‌برخوردار مشهد تعریف کرده است.

شهردار مشهد یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده فرهنگسرای بهداشت و سلامت در سال 92 و در هفته شورا در این منطقه افتتاح می‌شود و با زمینی که توسط شهرداری خریداری شده، کار احداث پایانه راه ابریشم در مسیر بلوار حر که نقطه ترافیکی مطلوبی نیست، در سال آینده آغاز می‌شود.

شهردار مشهد با بیان اینکه بتون‌ریزی ضلع غربی شهید گمنام انجام شده است، اظهار کرد: در سه روز آینده تقاطع غیر هم‌سطح شهید گمنام برای رفت و آمد آماده می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های شهرداری در سال آینده تصریح کرد: شهرداری مشهد برای سال آینده پروژه‌های زیادی را تعریف کرده، اما قطعیت این پروژه‌ها پس از تصویب بودجه شهرداری در شورای شهر مشخص می‌شود.

انتهای پیام/70022/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول