اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

بهره‌برداری از 9 مجموعه فرهنگی ـ ورزشی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از افتتاح و بهره‌برداری 9 پروژه مهم فرهنگی ـ ورزشی در سطح منطقه و محدوده حریم خبر داد.

بهره‌برداری از 9 مجموعه فرهنگی ـ ورزشی جنوب تهران

حبیب‌الله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به بهره‌برداری از 9 مجموعه فرهنگی ـ ورزشی جنوب تهران اظهار داشت: سه باب سرای محله، زورخانه شهدای جوانمرد قصاب، نگارخانه شهر و چهار مورد زمین چمن مصنوعی در این منطقه احداث شده است که در مرحله تجهیز است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به این‌که با تجهیز سراهای محله منصوریه، منگل، دولت‌آباد، نفرآباد و هاشم‌آباد تمامی محله‌های 22 گانه این منطقه صاحب سرای محله می‌شوند، خاطرنشان کرد: چهار زمین چمن مصنوعی در نواحی یک، دو، شش و هفت احداث شده است که با بهره‌برداری از آن تعداد زمین‌های چمن مصنوعی این منطقه به 52 زمین می‌رسد.

وی زورخانه جوانمرد قصاب را چهارمین زورخانه منطقه 20 برشمرد و افزود: نخستین نگارخانه شهرری در دروازه تاریخی ری که در میدان نماز احداث شده است، به‌زودی راه‌اندازی می‌شود که محل‌هایی برای برپایی کارگاه‌های آموزشی، نگارخانه، کافی‌شاپ و گالری عکس در نظر گرفته شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان افزود: تجهیز 65 مسجد به سیستم‌های صوتی و نصب دستگاه پخش اذان در 18 جایگاه شهر از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 بوده که اجرا شده است.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول