اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خبر داد

برپایی شعبه رسیدگی به تخلفات اصناف در نمایشگاه بهاره قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: یک شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات اصناف با هدف نظارت بر قیمت کالاها به صورت دائم در نمایشگاه بهاره قزوین مستقر شده است.

برپایی شعبه رسیدگی به تخلفات اصناف در نمایشگاه بهاره قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داریوش جودکی در حاشیه افتتاح نمایشگاه فروش بهاره در قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای نظارت بیشتر بر قیمت کالاها در نمایشگاه فروش بهاره یک شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات اصناف به صورت دائم در نمایشگاه بهاره قزوین مستقر شده است، اظهار داشت: این شعبه بلافاصله به جرایم این اصناف رسیدگی می‌کند.

وی عنوان کرد: بازرسان و ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، مجمع امور صنفی مشترک و تعزیرات حکومتی قزوین بر قیمت کالاهای نمایشگاه فروش بهاره نظارت می‌کنند تا فروشندگان گران‌فروشی نکنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ابراز داشت: مردم با داشتن هرگونه شکایتی می‌توانند به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات اصناف در نمایشگاه بهاره قزوین و در بازار به واحدهای بازرسی مراجعه کنند تا با فروشندگان متخلف برخوردهای لازم انجام شود.

جودکی متذکر شد: مسئولان استان قزوین از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی مشترک و تعزیرات حکومتی قزوین در ایام پایانی سال‌ جاری به مناسبت شب عید با هدف تنظیم قیمت کالاهای اساسی و ضروری مردم تلاش می‌کنند تا بتوانند قیمت این کالاها را در بازار کنترل کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره تعزیرات حکومتی قزوین در ایام پایانی سال‌ جاری بر قیمت کالاها به ویژه خوراکی، آجیل و خشکبار نظارت مستمری می‌کند، اذعان داشت: این اداره با تحقق این امر از افزایش قیمت این مواد غذایی در بازار به شدت جلوگیری می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین متذکر شد: اداره تعزیرات حکومتی قزوین برای تنظیم قیمت کالاها در بازار به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند تا مردم بتوانند آسان و به‌ راحتی کالاهای اساسی و ضروری مورد نیازشان را در شب عید خریداری و تأمین کنند.

مسئول نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در جمع خبرنگاران ابراز داشت: افتتاح نمایشگاه بهاره در قزوین می‌تواند عملیات روانی مبنی بر کاهش قیمت‌ها در بازار داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه کنترل قیمت‌ها از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه بهاره در قزوین بوده است، اضافه کرد: با افتتاح این نمایشگاه قیمت کالاهای اساسی و ضروری مردم روند نزولی پیدا خواهد کرد.

علی‌اکبر کبیری اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بر قیمت کالاها در شب عید نظارت می‌کند تا بتوانند فضای خرید امنی را برای خریداران فراهم کنند.

انتهای پیام/77009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول