اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور صنفی بردخون خواستار شد

نظارت بیشتر اصناف برای جلوگیری از گرانفروشی

خبرگزاری فارس: مسئول امور صنفی بردخون خواستار نظارت بیشتر اصناف برای جلوگیری از گرانفروشی شد.

نظارت بیشتر اصناف برای جلوگیری از گرانفروشی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول امور صنفی بردخون صادق نظری صبح امروز در نشست شورای اداری بردخون اظهار داشت: گرانی و گرانفروشی دو مقوله جدا هستند که مصرف کنندگان باید آن را بدانند.

وی افزود: 124 سامانه اطلاع رسانی دریافت شکایات است اما کمترین گزارش از این منطقه ارسال می‌شود که تلاش می‌کنیم با ایجاد کشیک‌های نوروزی و نظارت بیشتر بر صنوف از گرانفروشی جلوگیری شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: ستاد اسکان مسافران نوروزی در اداره تشکیل شده و فعلا دو مدرسه با 10 کلاس و امکانات لازم برای اقامت مهمانان اختصاص یافته که نیازمند همراهی ادارات هستیم تا با تبلیغات و معرفی جاذبه‌های گردشگری موجب جذب گردشگران به این منطقه شویم.

حسین مصلحی‌پور افزود: در زمینه برگزاری انتخابات سال آینده هرگونه همکاری را با ستاد انتخابات خواهیم داشت زیرا وظیفه ما است تا زمینه را برای حضور حداکثری فراهم کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت کربلا نیز گفت: یادواره شهدا در شهر و روستاها برگزار شده تا مردم با فرهنگ ایثار و شهادت انس بگیرند و با بهره گیری از پیام و یاد شهدا به سوی خدایی شدن گام بردارند.

یوسف درویشی افزود: به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیشنهاد شده تا پیکر دو شهید گمنام را برای خاکسپاری به شهر بردخون منتقل کنند که موافقت‌هایی حاصل شده و انتظار داریم مردم و مسئولان از این پیشنهاد حمایت کنند تا بار دیگر بوی عطر شهادت در این دیار استشمام شود.

امیدرضا خسروی مسئول جهادکشاورزی بردخون هم از توزیع نهال در هفته درختکاری خبر داد، همچنین  حسین شهنیایی مسئول کتابخانه عمومی بردخون از رکود ساخت ساختمان کتابخانه انتقاد کرد و ابراهیم بحرانی نماینده مرکز بهداشتی درمانی بر کشیک بهداشتی درایام نوروز و تشدید بازدید از مراکز توزیع موادغذایی و سلامت تأکید کرد.

نجف جمشیدی مسئول منطقه حفاظت شده مند نیز گفت: برای ایام نوروز اقداماتی نظیر تهیه بروشور و گاهنامه و چاپ بنر برای معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه، حضور راهنما در جزایر و جنگل‌های حرا و راهنمایی مسافران و توزیع کیسه زباله بین مسافران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول