اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

پرداخت نقدی تخلفات ساختمانی مشمول 20 درصد تخفیف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اعلام کرد: کسانی که به پرداخت جریمه نقدی حاصل از تخلفات ساختمانی محکوم شده‌اند با پرداخت نقدی این جرائم مشمول تخفیف قرار می‌گیرند.

پرداخت نقدی تخلفات ساختمانی مشمول 20 درصد تخفیف می‌شود

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تخفیف حاصل از پرداخت عوارض 20 درصدی خواهد بود و شامل کسانی است که قبل از تاریخ 15 دی ماه جریمه شده و این موضوع تا پایان اسفندماه سال جاری قابل اجراست.

وی اضافه کرد: به شهرداری این اجازه داده شد که با 20 درصد تخفیف از عوارضات متعلقه بعد از جریمه "کمیسیون ماده صد" متقاضیان اقدام نموده و در غیر این صورت پس از اتمام مهلت اعلام شده، مقررات اجرا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در خصوص تصویب نهایی لایحه عوارض محلی سال 92 نیز تصریح کرد: جلسات متعددی در این مورد برگزار شده که با تسهیل و تسریع در انجام این لایحه اقدامات لازم انجام می شود.

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های شهری

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه مصاحبه خود از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های شهری خبر داد و افزود: این مبلغ به صورت علی‌الحساب و از محل اعتبارات منابع داخلی شهرداری، برای پروژه‌های در حال اجرا با اولویت پروژه تونل انقلاب سنندج مدنظر قرار گرفت.

محمدی اذعان داشت: پروژه‌های در حال اجرا شامل تونل انقلاب، پل تقاطع بعثت، پل تقاطع ضیاءالدینی، تقاطع دانشگاه کردستان و ادامه بلوار کردستان است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در صورت تأمین اعتبار و دریافت اعتبارات سال 91 این مبلغ به حساب شهرداری عودت داده می‌شود.

انتهای پیام/79002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول