اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور استان زنجان:

تخلفات حادثه‌ساز یکی از علل اصلی توقیف خودروها در جاده است

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راهور استان زنجان گفت: تخلفات حادثه‌ساز یکی از علل اصلی توقیف خودروها در جاده است.

تخلفات حادثه‌ساز یکی از علل اصلی توقیف خودروها در جاده است

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از عللی که همواره موجب توقیف خودرو در جاده‌ها می‌شود،‌ تخلفاتی است که موجب حوادث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت غیرمجاز نیز یکی از علل توقیف خودروها در جاده است، اضافه کرد: متاسفانه برخی از رانندگان عبوری از جاده‌ها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و همین امر موجب به وقوع پیوستن حوادث ناگوار می‌شود.

جانشین پلیس راهور استان زنجان در ادامه با بیان اینکه پلیس راه استان در مواقعی که تخلفی از رانندگان مشاهده کند، اقدام به توقیف خودرو می‌کند، از آن‌ها خواست نکات ایمنی را جدی گرفته و آن را رعایت کنند.

وی با تاکید بر عدم رانندگی در زمان‌ آلودگی و خستگی از سوی رانندگان اضافه کرد: این امر یکی از علل افزایش تصادفات جاده‌ای است.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: رانندگان در مواقعی که احساس خواب‌آلودگی و خستگی دارند، می‌توانند با پارک ماشین در گوشه‌ امن و استراحت سفری ایمن برای خود و سایرین رقم بزنند.

*توقیف 341 خودرو در جاده‌های استان زنجان

جانشین پلیس راهور استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به توقیف 341 خودرو در جاده‌های استان نیز اشاره  کرد و گفت: این آمار مربوط به یک هفته گذشته است.

وی تصریح کرد: اغلب خودروهای توقیف شده یا با سرعت غیرمجاز حرکت می‌کردند و یا تخلفات حادثه‌ساز داشتند.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه هفته گذشته دو مورد تصادف فوتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست، اضافه کرد: تعداد افرادی که در این تصادفات کشته شدند، دو نفر بودند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته هفت مورد تصادف جرحی در جاده‌های استان به وقوع پیوست، گفت: بر اثر این تصادفات 11 نفر مجروح شدند.

جانشین پلیس راهور استان زنجان همچنین یادآور شد: در مدت مذکور 28 تصادف خسارتی در جاده‌های استان به وقوع پیوست.

لازم به ذکر است، به گفته جانشین پلیس راهور استان زنجان هفته گذشته چهار دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز در جاده‌های استان توقیف شدند.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول