اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راهنمایی و رانندگی گناباد خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه شماره دو پلیس راهور گناباد برای کاهش تخلفات

خبرگزاری فارس:رئیس راهنمایی و رانندگی گناباد گفت: هدف از راه‌اندازی ایستگاه شماره دو پلیس راهور گناباد استقرار نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تخلفات است.

راه‌اندازی ایستگاه شماره دو پلیس راهور گناباد برای کاهش تخلفات

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا خاکسار صبح امروز در مراسم معرفی فرمانده ایستگاه شماره دو پلیس راهور گناباد در محل این ایستگاه اظهار کرد: در هر مکانی که پلیس وجود داشته باشد امنیت بیشتر شهروندان تامین می‌شود.

رئیس راهنمایی و رانندگی گناباد با بیان اینکه در 10 ماه امسال در معابر درون شهری دو نفر کشته داشتیم افزود: نظم شالوده هر کاری است و وقتی در جامعه‌ای نظم نباشد سایر فعالیت‌ها نیز دچار اختلال می‌شود.

وی تصریح کرد: در 15 سال پیش، طبق کارت‌های سوخت موجود، تعداد یک هزار وسیله نقلیه وجود نداشت اما در حال حاضر بیش از 17 هزار موتورسیکلت و بیش از 14 هزار اتومبیل وجود دارد که روزبه‌روز در حال افزایش است.

خاکسار با اشاره به ایستگاه شماره دو پلیس راهور گناباد گفت: علی‌رغم محدودیت‌های کمی و کیفی و درون سازمانی، ایستگاه شماره دو پلیس راهور گناباد به منظور افزایش معابر و جمعیت شهرستان و کشیده شدن شهرستان به سمت غرب احداث شده است.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این ایستگاه استقرار نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تخلفات است.تمام خدمات پلیسی راهور که در تهران انجام می‌شود در گناباد نیز اجرا می‌شود و تمام آموزشگاه‌های گواهینامه‌های پایه یک و دو و سه و موتورسیکلت فعال هستند.

خاکسار گفت: تمام خدماتی که در مرکز استان ارائه می‌شود در شهرستان نیز ارائه می‌شود.

در پایان مراسم با حضور مسئولان شهرستان گناباد اسماعیل نوری به عنوان فرمانده و کارشناس رسیدگی به تصادفات در ایستگاه شماره دو پلیس راهور گناباد معرفی شد.

انتهای پیام/70001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول