اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه تعزیرات و تنظیم بازار شهرستان چناران مطرح شد

بازرسی از 4 هزار مورد اصناف چناران

خبرگزاری فارس: چهار هزار و 280 مورد از اصناف شهرستان چناران بازرسی شده و 240 پرونده تخلف به اداره تعزیرات تحویل شده است.

بازرسی از 4 هزار مورد اصناف چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی صبح امروز در جلسه همزمان تعزیرات و تنظیم بازار شهرستان چناران گفت: مقام معظم رهبری موضوعات کشور را به درستی و دقیق رصد می‌کنند، خصوصاً در چند سال اخیر که محور نامگذاری

سال‎‌ها موضوعات اقتصادی بوده باید تذکرات و سخنان ایشان را سرلوحه و سرمشق امور خود قرار‎ دهیم.

فرماندار شهرستان چناران افزود: شعارهای سال فقط برای مسئولین نبوده، بلکه همه آحاد جامعه باید به این شعارها توجه و جامعه عمل بپوشانند؛ مردم در تمامی صحنه‌های مختلف کشور حضور داشته و مسئولین باید با تلاش برای رفع مشکلات آنان قدردان و شکرگزار این حضور باشند.

حسینی با اشاره به فضیلت امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: هر فرد در حوزه و جایگاه خود باید احساس تکلیف کند و در مقابل منکر از جمله منکرات اقتصادی شامل گرانی، کم فروشی و ... امر به معروف کند.

وی ادامه داد: کاسب حبیب خدا است، به خاطر این‌که در راستای حوائج مردم قدم بر می‎دارد و قطعاً حبیب واقعی خدا حاضر نیست در مسیر خواسته‎های مردم، خارج از ضوابط و احکام شرعی عمل کند.

فرماندار چناران گفت: التهاب در بازار به نفع هیچ فردی نیست و ارشاد و امر به معروف در بازار نیاز است.

حسینی گفت: احساس آرامش اقتصادی در مردم بسیار مهم است چراکه عدم احساس آرامش، منجر به ایجاد موج‎های مختلف کاذب شده و سوءاستفاده فرصت طلبان را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان چناران افزود: آگاهی رساندن به موقع به مردم باعث ایجاد آرامش در آن‌ها می‎شود.

در ادامه احمد دانش رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران گفت: نمایشگاه بهاره با 60 غرفه راه‎اندازی شده و محصولات مختلف با تخفیف 10 تا 15 درصد عرضه می‎شود.

وی افزود: چهار هزار و 280 مورد از اصناف شهرستان چناران بازرسی شده و 240 پرونده تخلف به اداره تعزیرات تحویل شده است.

دانش ادامه داد: صبح و عصر گشت‎های بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس راه‎اندازی شده و ناظران افتخاری نیز در این گشت‎ها فعالیت می‏کنند.

همچنین ماشاء‌الله جیرفتی رئیس اداره تعزیرات حکومتی چناران در ادامه این نشست گفت: وظیفه ذاتی این اداره مبارزه با گرانفروشی است و در سطح شهرستان زمان رسیدگی به پرونده‎های تعزیراتی تا ختم و اجرای پرونده به سه روز رسیده است.

وی افزود: زمان اجرا و ختم پرونده‎های قاچاق کالا از پنج ماه به دو ماه کاهش یافته است و بازرسی‎ها از باب تذکر و یادآوری بکارگیری قانون‎های صنفی است.

انتهای پیام/70005/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول