اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران در مجلس تأکید کرد

لزوم برخورد جدی با تخلفات کاریابی‌های در معرفی افراد به شرکت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اعتراضات در زمینه تخلف کاریابی‌های گچساران در معرفی افراد به شرکت نفت گچساران وجود دارد که لازم است با این کاریابی‌ها برخورد قانونی و جدی شود.

لزوم برخورد جدی با تخلفات کاریابی‌های در معرفی افراد به شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون امروز در واکنش به برخی اعتراضات در زمینه تخلف در معرفی برخی افراد از سوی کاریابی‌های این شهرستان به اداره کار به منظور جذب حجم کاری در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خطاب به رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی آزمون حجم کاری شرکت نفت و رؤیت اسامی قبول شدگان اعتراضاتی توسط مردم شریف و به ویژه شرکت کنندگان صورت گرفت است.

وی ابراز داشت: این اعتراضات نشان می‌دهد که لازم است اسامی مورد بازنگری قرار گرفته و خطاهای احتمالی برطرف شود.

بازنگری لیست و تطبیق شرایط افراد معرفی شده، ضرورت دارد

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حسب گزارشات رسیده که به نظر می‌رسد دور از واقعیت نباشد، افرادی در لیست وجود دارند که با توجه به شرایط اعلام شده و بالاخص سن، برخی افراد معرفی شده، نمی‌توانند در آزمون شرکت کنند.

تاجگردون افزود: اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد به منزله تخلف بوده و لازم است با متخلفین در هر مقامی برخورد شود.

وی بیان داشت: با توجه به موارد ذکر شده و در راستای جلوگیری هر نوع تخلف و ضرورت کسب اعتماد مردم به فرایند جذب، لازم است اقداماتی مؤثر صورت گیرد.

تاجگردون با تأکید بر ضرورت توجه و اقدامی عملی در این زمینه یادآور شد: اصرار اینجانب بر رعایت حق بوده و به طور قطع اصرار اینجانب به عنوان نماینده این مردم شریف، بر سلامت کار می‌افزاید و نیت دخالت در کار دستگاه‌های اجرایی را ندارم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس خاطرنشان کرد: برای ایجاد اطمینان در صحت لیست اسامی معرفی شده، تمامی مدارک افراد به طور مجدد باید چک شود.

اعتراضات و گمانه‌هایی در زمینه صدور کارت تقلبی توسط برخی کاریابی‌ها وجود دارد

تاجگردون با اشاره به اینکه لازم است برگه پایان خدمت افراد و یا مدرک تعیین تکلیف خدمت افراد چک شود، ادامه داد: سن برخی از افراد با سال ثبت نام در واحدهای کاریابی تطبیق ندارد که در مطالعه اولیه لیست این موضوع قابل اثبات است.

وی عنوان داشت: در صورت وجود اشتباه، این امر بیانگر صدور کارت تقلبی بوده که باید مشخص شود کارت‌های تقلبی از چه مرجعی صادر شده است.

تاجگردون با تأکید بر لزوم بازنگری در لیست اسامی معرفی شده و حذف افرادی که واجد شرایط لازم و صلاحیت نیستند، اطلاع‌رسانی لیست جدید را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: بر حسب اطلاعات وصول شده، افراد فاقد صلاحیت مشخص بوده و به طور قطع توسط مردم و اینجانب کنترل خواهد شد.

تاجگردون با تأکید بر ضرورت تسریع در اقدام به موارد اشاره شده، برخورد جدی و قانونی با واحدهای کاریابی و دیگر متخلفان و اطلاع‌رسانی در این زمینه را خواستار شد.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول