اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

واحد پیشگیری از تخلفات شهری موجب کاهش تخلفات شده است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت:‌ راه‌اندازی واحد پیشگیری از تخلفات شهری نه تنها به کاهش تخلفات شهری اردبیل منجر شده بلکه بسیاری از نابسامانی‌ها را سامانی حقیقی داده است.

واحد پیشگیری از تخلفات شهری موجب کاهش تخلفات شده است

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شهر به عنوان موجود زنده و پویا از عوامل تشکیل دهنده با نظم و انضباطی برخوردار است که با هم‌افزایی و رعایت فرهنگ درست شهر‌نشینی می‌توان از این موجود زنده و پویا به خوبی محافظت کرده و زمینه تقویت عوامل مدیریتی آن را فراهم کرد.

وی با اشاره به توسعه شهرها در مقطع کنونی و گرایش مردم به سکونت راحت، کم‌دغدغه و فاقد هرگونه تهدید و بی‌انضباطی خاطرنشان کرد: در راستای عمل کردن به این مطالبه مردم و در مسیر توسعه متوازن و جلوگیری از تهدیدها و نابسامانی‌ها ستاد پیشگیری از تخلفات بهمن ماه امسال در اردبیل راه‌اندازی شد تا جلوی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و شکل‌گیری سکونت‌گاه‌های غیر رسمی که گاه در نظم و انضباط و نظافت اختلال ایجاد می‌‌کند، گرفته شود.

شهردار اردبیل یادآور شد: این واحد پیشگیری در ممانعت از سد معبر و رعایت اصول بهداشتی در فعالیت‌های مختلف شهری و همچنین جلوگیری از برخی حرکت‌های نامبارک در سطح شهر موثر بوده اما همچنان معتقدیم که شهرداری به تنهایی قادر نیست این همه رسالت و وظیفه سنگین و گسترده را عهده‌دار شود و به تنهایی جلوی تخلفات را بگیرد که در این باب در وهله اول همراهی مردم و در مراحل بعد مساعدت سایر دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی، دادگستری و مراجع رسیدگی‌کننده به تخلفات نیاز ضروری است.

بدری گفت: با توجه به تجربه‌ای که رئیس کل دادگستری استان در آذربایجان غربی داشته‌اند پیشنهاد تشکیل این ستاد راهبردی ارائه شد و به سرعت تلاش کردیم تا واحد پیشگیری از تخلفات شهری راه‌اندازی شود که در این مجموعه نمایندگان تام‌الاختیار تمامی ‌‌دستگاه‌ها اعم از دادگستری و شوراهای حل اختلاف حاضر بوده و تلاش می‌‌کنند تا اسباب و زمینه‌های پیشگیرانه از تخلفات را مدنظر داشته باشند.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان کرد: این مجموعه‌ها معضلات و مشکلات تهدیدکننده شهری را رصد می‌‌کنند و با گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه سعی می‌‌کنند با راهکارهایی درست از بروز هرگونه تخلف شهری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/62003/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول