اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال پیاپی

آموزش و پرورش هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی شد

خبرگزاری فارس: اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزیده جشنواره شهید رجایی شد و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

آموزش و پرورش هرمزگان برگزیده جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان که با حضور معاون وزیر امور خارجه و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تلاش در راستای پیشرفت و تعالی کشور وجه بارز دولت عدالت محور است و اگر مدیری برخلاف آن عمل کند در واقع در جهت اهداف نظام دچار انحراف شده است.

ابراهیم عزیزی با بیان این‌که برگزاری این جشنواره با هدف توسعه فرهنگ خدمت‌گذاری و آگاهی مردم از عملکرد مدیران بر پایه شاخص‌هایی از جمله توانمندسازی نیروی انسانی، اصلاح ساختار و تمرکززدایی، افزایش بهره‌وری، شهروندمداری و استقرار و توسعه دولت الکترونیک است، تأکید کرد: در واقع خروجی تمامی شاخص‌ها باید بیان کارآمدی نظام اسلامی باشد که در آن رضایت خدا و خلق خدا ملاک اصلی است.

رئیس شورای اداری استان، دارا بودن وجدان کاری را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه در این زمینه مهم است این است ‌که همه ما بر اساس رسالت و وظیفه‌ای که داریم کار خود را برای کسب رضای خدا انجام دهیم.

وی ادامه داد: قطعاً همه اداره‌ها تلاش لازم را جهت کارآمدی مجموعه خود دارند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد اداراتی که در این جشنواره حائز رتبه هستند تلاش بیشتری از خود نشان داده‌اند.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی بر همکاری جدی تمامی دستگاه‌ها با ستاد تسهیلات سفر تأکید کرد.

عزیزی همچنین انتخابات پیش رو را مورد اشاره قرار داد و گفت: سربلندی نظام این آزمون خطیر باید دغدغه همه مسئولان باشد و همه ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور باید به خدمت گرفته شود.

گفتنی است، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در حالی به این عنوان دست یافت که سال گذشته نیز به عنوان دستگاه برتر استان در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

از مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و شرکت گاز سرخون و قشم به عنوان اداره برتر در این جشنواره تقدیر شدند.

در بخش شاخص‌های اختصاصی نیز از نوسازی مدارس، صنعت، معدن و تجارت و بانک‌های کشاورزی و ملی، فرمانداری برتر: فرمانداری جاسک، واحد شهرستانی برتر: اداره تأمین اجتماعی بندرخمیر، چهار دستگاه برتر از شاخص‌های مورد تأیید استاندار، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گمرکات استان، منابع طبیعی و آموزش فنی و حرفه‌ای و در شاخص‌های عمومی نیز اداره کل بنادر و دریانوردی، علوم پزشکی و بیمه خدمات درمانی تقدیر شدند.

انتهای‌پیام/88007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول