اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کوهبنان صورت می‌گیرد

ارائه خدمات به مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: آموزش و پرورش کوهبنان زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر مسافران نوروزی از امکانات را فراهم می‌کند.

ارائه خدمات به مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه در جلسه ستاد اسکان میهمانان نوروزی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: کوهبنان، بام فرهنگی استان کرمان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان این ایام آماده پذیرش مهمانان نوروزی و مسافران آقا‌علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است که این شهرستان را به عنوان مسیر زیارتی خود انتخاب کرده‌اند.

وی بر اهمیت خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی و حفظ و ارتقای شان و منزلت افراد تاکید کرد و از اعضای ستاد خواست تلاش خود را در میزبانی هرچه بهتر برای میهمانان نوروزی معطوف دارند تا رضایت کامل افراد به دست آید.

نیکخواه بیان کرد: وجود آثار و ابنیه تاریخی فراوان و همچنین قرار گرفتن این شهرستان در مسیر زائران امام رضا(ع) سبب شده تا مهمانان زیادی از اقصا نقاط ایران، کوهبنان را به عنوان شهر مقصد خود انتخاب کنند تا با گشت و گذار در طبیعت بکر و بی‌نظیر این شهرستان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کوهبنان و بخش طغرالجرد نیز بازدید به عمل آورند.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش کوهبنان زمینه را برای بهره‌مندی هر چه بیشتر مسافران نوروزی فراهم می‌کند و امکانات رفاهی را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد تا سفری خوش و بی‌دغدغه داشته باشند.

به گزارش فارس در این جلسه اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان در زمینه خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی و حفظ و ارتقای شان و منزلت آنها تصمیم‌گیری کردند.

انتهای پیام/80012/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول