اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

معلم عنصر پویای آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: معلم عنصر پویای آموزش و پرورش است، چرا که اگر هیچ امکاناتی نباشد این معلم است که به تنهایی می‌تواند به تعلیم و تربیت بپردازد.

معلم عنصر پویای آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال امینی در آئین افتتاحیه نخستین دانشگاه فرهنگیان غرب کشور صبح امروز با حضور مسئولان استانی در محل تربیت معلم شهید صدوقی برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش در جذب نیروهای آموزشی نیاز به برنامه دارد و باید افرادی در آموزش و پرورش به کار معلمی بپردازند که در این راستا تربیت شده باشند، زیرا تعلیم و تربیت کار هر کسی نیست.

امینی با بیان اینکه الهی‌ترین منابع تعلیم و تربیت را در اختیار داریم، تصریح کرد: ما باید به تولید علم در زمینه تعلیم و تربیت بپردازیم و از نیروهای توانمند، نخبه و مجرب در این راستا بهره بگیریم.

وی افزود: آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین به دنبال تربیت فرهنگیان در سطوح بالای علمی و تعالیم عظیم الهی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این مراکز در کشور باید معلمانی که از هر لحاظ شایسته باشند و باعث رشد و شکوفایی و خلاقیت بین فرزندان این سرزمین شوند، بپروراند.

وی با بیان اینکه تربیت یک دبیر با تخصص در یک رشته تفاوت دارد زیرا یک معلم باید در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز اثرگذار باشد و هر کسی نمی‌تواند این شغل والا را عهده‌دار شود، ادامه داد: ما در آغاز راه هستیم و باید از امکانات موجود و تجربیات گران‌قدر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه 100 هکتار زمین برای ساخت ساختمان دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده، گفت: منتظر اختصاص اعتبار برای شروع به ساخت ساختمان دانشگاه هستم.

امینی در پایان از همه کسانی که در افتتاح این مرکز تلاش کردند تقدیر کرد و افزود: باید همه تلاش کنند این دانشگاه در کرمانشاه بدرخشد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول