اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان خبر داد

تبدیل وضعیت تمامی نیروهای قراردادی آموزش و پرورش / نیروی انسانی بلاتکلیف نداریم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل از تمهید مقدمات تبدیل وضعیت تمامی نیروهای قراردادی آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.

تبدیل وضعیت تمامی نیروهای قراردادی آموزش و پرورش / نیروی انسانی بلاتکلیف نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسی عدالت‌خواه ظهر امروز در نشست معاونین آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اظهار داشت: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش که به بند 13 طرح مهر‌آفرین تاکید کرده تمامی نیروهای قراردادی آموزش و پرورش استان اردبیل تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح نیروهای تعیین تکلیف نشده در استان وجود نخواهد داشت هرچند که در وضعیت فعلی ما نیروی بلاتکلیف در آموزش و پرورش نداریم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه تمام نیروهای حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سواد‌آموزی با سابقه تعیین شده و نیروهای قراردادی تعیین تکلیف می‌شوند، یادآور شد: انتظار می‌رود در این زمینه راهکارهای مناسب و مطلوب در نظر گرفته شده و بیش از گذشته بستر و زمینه تحول و توسعه ارزشی فراهم آید.

توزیع وسایل و تجهیزات ورزشی در حمایت از طرح‌های ملی در مدارس اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه بیان داشت: وسایل و تجهیزات مورد نیاز ورزشی در حمایت از طرح‌های ملی در مدارس استان اردبیل توزیع شده است.

علیرضا گلشن از پیگیری مستمر و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های ملی آموزش رشته‌های ورزشی در مدارس ابتدایی استان خبر داد.

وی گفت:‌ همگام با روند توسعه ورزش ایجاد نگرش‌های جدید در حوزه تربیت بدنی با استفاده از روش‌های علمی برای پرورش جسمانی و روانی دانش‌آموزان ابتدایی با توجه به نیازهای حرکتی آنان، مطالعه و پیاده‌سازی ورزش‌های بنیادی سود‌مند از جایگاه برتری برخوردار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت و تاثیر طرح‌های ملی آموزش رشته‌های ورزشی در رشد و شکوفایی ورزشی دانش‌آموزان تصریح کرد: این توسعه با فرایند مشارکت همه‌جانبه امکان‌پذیر شده است.

گلشن افزود: ‌طرح‌های متعدد کیفیت‌بخشی درس تربیت بدنی دانش‌آموزان به ویژه آموزش طرح‌های ژیمناستیک، شنا، طناب‌زنی، تنیس‌ روی میز و دو و میدانی در پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی از جمله فعالیت‌هایی هستند که در همین چارچوب و برای تعمیق آمادگی نشاط دانش‌آموزان صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به تاثیرات شگرف اجرای این طرح‌ها در طولانی مدت ادامه داد: جامعه ایرانی در افق چشم‌انداز 1404 جامعه‌ای برخوردار از سلامت با گسترش آموزش ورزش‌های پایه و همگانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود عنوان کرد: در راستای حمایت از اجرای موفق طرح‌های ملی در مدارس ابتدایی بیش از یک هزار و 580 تشک ژیمناستیک با صرف اعتباری بالغ بر 660 میلیون ریال خریداری شده است.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول