اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان خبر داد

آغاز فعالیت 6 طرح عمرانی آموزش و پرورش تویسرکان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش تویسرکان از بهره‌برداری شش طرح عمرانی آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش در شهرستان تویسرکان خبر داد.

آغاز فعالیت 6 طرح عمرانی آموزش و پرورش تویسرکان

علی بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تویسرکان با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای جایگاه با اهمیتی در رشد و توسعه کشور است، اظهار کرد: در همین راستا دولت و خیران در یک تعامل همه‌جانبه در راستای تأمین ضروریات این سازمان تلاش قابل چشمگیری در این حوزه تاکنون داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در دهه فجر طرح‌هایی در این حوزه فعال و افتتاح شد، گفت: مجتمع آموزشی و پرورشی خاتم‌الانبیاء(ترنم ولایت) روستای سد‌شهاب در بخش مرکزی تویسرکان با همت یک خانواده خیر و بخش نوسازی با اعتباری بالغ بر 950 میلیون ریال مقاوم‌سازی شده است.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به اینکه این مجتمع در یکی از ایام پر برکت فجر در تویسرکان بهره‌برداری شد، افزود: این مدرسه دارای 33 سال قدمت با به کارگیری اصول و مقرارت نوسازی استاندارد و مقاوم در برابر زلزله در زیربنای 622 مترمربع مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به ساخت مدرسه پنج کلاسه رضوان روستای وردآور علیا توسط بسیج سازندگی با هدف کاهش محرومیت و فقر و تأمین نیاز آموزشی در تعامل با آموزش و پرورش، افزود: در حال حاضر مدرسه با صرف هزینه‌ 580 میلیون ریال مورد استفاده دانش‌آموزان قرار دارد.

بیات افزود: مجتمع آموزشی رضوان در زیربنای 170 متر مربع با ظرفیت 80 نفر برای دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ساخته شده است.

وی ابراز داشت: 400 میلیون ریال از هزینه صرف شده در ساخت مدرسه پنج کلاسه از اعتبارات اردوگاه غرب و مابقی توسط سپاه شهرستان تأمین شده است.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان از افتتاح خوابگاه اردوگاه تفریحی، سیاحتی باقریه در ایام مبارک و پر برکت دهه فجر خبر داد و افزود: خوابگاه باقریه در بازه زمانی چهار ماهه در زیربنای 120 متر مربع با صرف اعتبار 550 میلیون ریال از محل اعتبارات تخریب و نوسازی با حضور مسئولان افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان گفت: این خوابگاه یک ویژگی برجسته دارد و آن مجهز بودن به آیتم‌های ضروری در اجرای ساخت و ساز نظیر مبحث 19 مقررات قانون صرفه‌جویی در مصرف انرژی است.

وی از بهره‌برداری سالن ورزشی مدرسه زینبیه خبر داد و افزود: سالن ورزشی زینبیه در زیر بنای 820 متر مربع با اعتباری بالغ بر 430 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و نوسازی تکمیل و امروز با ظرفیت خیلی خوب مورد استفاده دانش‌آموزان است.

بیات با اشاره به اینکه سیستم گرمایشی این سالن از کف و بر اساس استانداردهای روز است، افزود: از این مجموع هزینه‌های صرف شده برای ساخت سالن مبلغ 180 میلیون تومان برای محوطه‌سازی و 350 میلیون تومان برای ساخت و تجهیز سالن پرداخت شده است.

وی دیگر طرح عمرانی آموزش و پرورش در بزرگداشت سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری از مدرسه دو کلاسه شهید سوری روستای رودآور عنوان کرد و گفت: این طرح با زیربنای 143 متر مربع و صرف اعتبار 750 میلیون ریال از محل اعتبارات تخریب و نوسازی تأمین و عملیاتی شده است.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان، با اشاره به اینکه مدرسه 15 خرداد روستای بهارآب نیز از جمله طرح‌های افتتاحی دهه فجر است، افزود: آغاز ساخت این مدرسه در سال جاری در زیربنای 143 مترمربع با صرف 750 میلیون ریال با تجهیز سیستم گرمایشی پکیج بهره‌برداری شد.

وی در پایان از اعزام 400 دانش‌آموز پسر بسیجی در ایام دهه فجر با همکاری آموزش و پرورش،سپاه و بسیج‌ دانش‌آموزی شهرستان به مناطق جنگی جنوب خبر داد و افزود: دانش‌آموزان بسیجی پس از زیارت مزار دو شهید گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد تویسرکان برای بازدید این مناطق اعزم شدند.

انتهای پیام/89016/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول