اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش:

وزیر آموزش و پرورش نگاهی ویژه به دوره ابتدایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش از نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش به دوره ابتدایی خبر داد و گفت: از آن جایی که دوره ابتدایی در آموزش مهم به شمار می‌رود در این زمینه کارهای بزرگی صورت گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش نگاهی ویژه به دوره ابتدایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد رحیمی صبح امروز در نشست کارگروه کمیته تحول اداری آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح تحول بنیادین امر مهم و ارزشمندی بوده و موجبات توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت شده است.

وی افزود: در چند سال اخیر اقدامات موثری در مسیر بهبود کیفیت تعلیم و تربیت صورت گرفته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش از نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش به دوره ابتدایی خبر داد و خاطرنشان کرد: از آن جایی که دوره ابتدایی دوره حساس و مهمی در آموزش به شمار می‌رود؛ در این زمینه کارهای بزرگی صورت گرفته و در بحث ابتدایی امسال باید به سمت کیفیت‌بخشی پیش رویم و در این زمینه سازماندهی فضاها نیاز به بازنگری جدی دارد.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن امری لازم است و همه باید در این مراسم مشارکت کنند.

عباسعلی اسدی گزارشی از کمیته تحول در آموزش و پرورش دشتستان ارائه کرد و گفت: براساس ارزیابی استانی جایگاه آموزش و پرورش دشتستان در زمینه‌های مختلف از جمله پروژه مهر و شورای آموزش و پرورش در سطح عالی است.

وی اضافه کرد: بدون تردید این موفقیت حاصل شده که به همت تلاش بدون چشم‌داشت همکاران و فرهنگیان این خطه بوده است.

این مسئول تصریح کرد: اجرای طرح تحول بنیادین گام بزرگی در موفقیت آموزش و پرورش بوده و هم‌اکنون سطح تعلیم و تربیت در مناطق مختلف شهری و روستایی افزایش یافته است.

اسدی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و تعالی نظام آموزش و پرورش اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول