اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

تربیت دانش‌آموزان فرهیخته هدف آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: تربیت دانش‌آموزان فرهیخته با سطح علمی بالا هدف والای نظام آموزش و پرورش است.

تربیت دانش‌آموزان فرهیخته هدف آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی زارعی ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب ویژه دانش‌آموزان در مسجد سیدالشهداء شهرستان بهار اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان این انقلاب هستند که حضورشان در جشن‌های پیروزی انقلاب زمینه‌ساز آینده‌ای بزرگ برای ملت ایران است.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس اسلامی برای ضربه زدن به این نظام و ملت نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده‌اند که حضور دانش‌آموزان در جشن‌های انقلاب و آشنایی آنان با وقایع انقلاب باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش دانش‌آموزانی را تربیت خواهد کرد که علاوه بر دستیابی به علوم و فنون پیشرفته بتوانند از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کنند.

این مسئول اضافه کرد: تربیت دانش‌آموزان فرهیخته با سطح علمی بالا هدف والای نظام آموزش و پرورش است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: اگر تدبیر و بینش امام خمینی (ره) در برابر طاغوت زمان نبود، اکنون اسرائیل و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی این کشور را چپاول کرده بودند و این نهضت مردمی امام راحل بود که جان تازه‌ای در کالبد ایران اسلامی دمید و برای همیشه ایران و ایرانیان را از ظلم طاغوت رهایی بخشید.

حسن برزگر اذعان داشت: این انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده و پایداری آن نیز به برکت خون شهداست که ما باید پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن باشیم و در هیچ شرایطی اجازه ندهیم دشمن در امور کشور ما مداخله کند.

انتهای پیام/2499/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول