اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی:

پژوهش مبنای تحول در آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی، پژوهش را اساس و مبنای تحول در سیستم آموزش و پرورش نوین عنوان کرد.

پژوهش مبنای تحول در آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی مدنی ظهر امروز در حاشیه نخستین جشنواره تجلیل از معلمان محقق، پژوهشگر و مؤلف بنیاد فرهنگی رضوی اظهار کرد: پژوهش اساس و مبنای تحول در سیستم آموزش و پرورش نوین است.

مدنی تصریح کرد: خوشبختانه نظام آموزشی کشور و سیاست‌های آستان قدس رضوی در مباحث آموزشی ظرفیت‌های خوب و مناسبی را برای شکوفایی استعدادها و پژوهش‌های معلمان و دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع) فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه پژوهش مبنای تعلیم و تربیت در مدارس امام رضا(ع) است، افزود: بنیاد فرهنگی رضوی نگاه پژوهش محوری به مدارس امام رضا(ع) دارد و سعی می‌کند با ایجاد پژوهش‌سرا و مجتمع علمی امام رضا(ع)، دانش‌آموزان و معلمان را در رسیدن به فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشی خود یاری کند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به سیاست‌های بنیاد فرهنگی رضوی در مباحث آموزشی تصریح کرد: اساس آموزش در مدارس امام رضا(ع) خلاقیت است و در این مدارس سعی کرده‌ایم با به‌کارگیری بهترین مدرسان، کارگاه‌های مجهز، برنامه‌های نوین آموزشی گام‌های برتری در امر آموزش برداریم.

مدنی اذعان کرد: در مدارس امام رضا(ع) کلاس باید به سمتی برود که معلم، دانش‌آموز را برای جستجوگری و سؤال کردن پرورش دهد، به طوری‌که کلاس تبدیل به یک کارگاه تفکر و خلاقیت شود.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی کنونی حریم علمی عالم آل محمد(ص) میزبان 6 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/70002/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول