اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

تحقق 81 درصدی بودجه سازمان حمل و نقل و ترافیک قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تاکنون 81 درصد از بودجه سال جاری این سازمان محقق شده است و 19 درصد باقی مانده نیز به علت گرانی مصالح، تورم و مشکل نقدی تاکنون تحقق نیافته است.

تحقق 81 درصدی بودجه سازمان حمل و نقل و ترافیک قزوین

اسماعیل عرشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: از اردیبهشت ماه سال 90 که سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین شروع به فعالیت کرد، بودجه‌ای بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون تومان برای سازمان در نظر گرفته شد.

وی افزود: از این میزان بودجه اختصاص یافته به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین 326 میلیون و 300 هزار تومان بودجه جاری 11 درصد و دو میلیارد و 773هزار تومان نیز بودجه عمرانی سازمان 89 درصد بود که برای انجام عملیات عمرانی سازمان در نظر گرفته شده بود.

این مسئول ادامه داد: بودجه جاری سال 91 نسبت به سال 90، 18.5 درصد و بودجه عمرانی نیز 60 درصد افزایش داشته است، در واقع در بودجه جاری و عمرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین 42 درصد افزایش داشتیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: یعنی بودجه سازمان از سه میلیارد و 63 میلیون و 300 هزار تومان به هفت میلیارد و 327 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته عرشیان تاکنون 82 درصد از بودجه سال 90 محقق شده که البته بخشی از این هزینه‌‌ها توسط شهرداری مرکز تأمین شده است.

وی با اشاره به اصلاح بودجه سال 91 عنوان کرد: اصلاح بودجه سال جاری در شورای شهر قزوین قطعی شده است و مشکل خاصی نیز در این زمینه وجود ندارد.

این مسئول اظهار داشت: درصد زیادی از بودجه سال 91 یعنی حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان از آن برای اصلاح هندسی معابر، تقاطع‌ها، دور برگردان‌ها و غیره هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: همچنین برای خرید تابلو، رنگ آمیزی خیابان‌ها، تابلو گذاری سطح شهر یک میلیارد و 460 میلیون تومان هزینه شده است.

عرشیان با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای پروژه‌های مناسب‌سازی سطح شهر عنوان کرد: از کل بودجه عمرانی اختصاص یافته برای سال 91 به سازمان حمل و نقل و شهرداری قزوین 612 میلیون تومان برای پروژه‌های مناسب‌سازی که در سطح شهر انجام شده، هزینه شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن 900 میلیون تومان برای تعمیرات و نگهداری چراغ‌های راهنمایی و هوشمند سازی آن‌ها، 20 میلیون تومان برای نقشه‌برداری معابر و تقاطع‌ها در موارد جزئی، 150 میلیون تومان برای تجهیز و توسعه کارت پارک‌ها که برای پارک‌های حاشیه‌ای است، 100 میلیون تومان برای نصب گاردریل در نسیم شمال و کمربندی، 160 میلیون تومان برای تابلوهای راهنمای مسیر و 100 میلیون تومان نیز برای پروژه ساماندهی جدول‌ها سطح شهر در سال جاری هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به پیشنهاد بودجه سال 92 سازمان به شورای شهر قزوین گفت: با توجه به اینکه درآمدهای شهرداری کاهش یافته است، به تبع آن بودجه اختصاص یافته به سازمان حمل و نقل و شهرداری قزوین برای سال 92 نیز افزایش چشمگیری نداشته است.

عرشیان ابراز داشت: بودجه سال 92 سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با حدود دو درصد افزایش نسبت به سال قبل به هفت میلیارد و 458 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: از این میزان تقریباً 90 درصد یعنی شش میلیارد و 955 میلیون تومان بودجه عمرانی و 10 درصد یعنی 500 میلیون تومان نیز بودجه جاری سازمان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بودجه 92 سازمان در حال حاضر در شورای شهر قزوین قرار دارد ولی هنوز به صورت قطعی مصوب نشده است.

انتهای پیام/77001/و40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول