اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای شهر

بودجه 92 سازمان فرهنگی ورزشی قزوین تصویب شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بودجه 92 سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در نود و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

بودجه 92 سازمان فرهنگی ورزشی قزوین تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد کبودوند در نود و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات مردمی این شورا با حضور مجموعه مدیریت شهری با رویکرد بررسی بودجه 92 برگزار شد، اظهار داشت: بودجه 92 سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با مبلغ شش میلیارد و 953 میلیون تومان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در نود و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر قزوین با رأی اعضای این شورا تصویب شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز داشت: بودجه هزینه‌های جاری 92 سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با مبلغ شش میلیارد و 953 میلیون تومان با رای اعضای این شورا تصویب شد که این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی اذعان داشت: بودجه‌ عمرانی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با مبلغ سه میلیارد تومان تخصیص یافته است.

تهیه نخستین تقویم مناسبتی در قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در این نشست به برنامه‌های فرهنگی این سازمان اشاره کرد و متذکر شد: نخستین تقویم مناسبتی برای شهرداری قزوین در سال جاری تهیه شده است که این اقدام تاکنون در کلان‌ شهرها نیز اتفاق نیفتاده که این بیانگر تنوع اجرای مضاعف این نهاد در برنامه‌های فرهنگی است.

سعید وزیری‌نژاد متذکر شد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در سال 92 برنامه‌های مناسبتی، بین‌المللی و ملی مختلفی از جمله به مناسبت هفته ترافیک، فضای سبز، هفته سلامت شهروندی در قزوین اجرا می‌کند.

وی اذعان داشت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برای تبلیغات شهری، نوشته‌ها و شعارهای مناسب و زیبا با هدف فرهنگ‌سازی خانواده با هزینه 100 میلیون تومان انجام ‌می‌دهد.

این مسئول عنوان کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برای اجرای برنامه‌های مختلف از جمله جشنواره‌های اسباب‌بازی و محلات 500 میلیون تومان و فعالیت‌های قرآنی 250 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که با تخصیص اعتبارهای لازم این سازمان برنامه‌های فوق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/77009/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول