اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

بودجه سال 92 قدرتمند است/ایران اسلامی استکبار را به زانو درآورده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در بودجه‌نویسی سال 92 به موارد مختلفی توجه شده، آن را بودجه‌ای قدرتمند دانست.

بودجه سال 92 قدرتمند است/ایران اسلامی استکبار را به زانو درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای ظهر امروز در همایش دانشجویان و طلاب کمیته امداد همدان با بیان اینکه اگر ولایت نبود، انقلاب اسلامی ادامه نمی‌یافت، اظهار داشت: رهبری همواره نظام اسلامی را با هدایت‌های خود از تنگناها عبور داده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی چشم طمع به انقلاب اسلامی دوخته، ادامه داد: مردم ایران با هدایت مقام معظم رهبری و بصیرت خود تمام معادلات بین‌المللی را به هم ریخته و با سرعت به سمت پیشرفت حرکت می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه در ایران قبل از انقلاب روزانه شش میلیون بشکه نفت صادر می‌شد، خاطرنشان کرد: تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 در هیچ روستایی در کشور گازرسانی نشده بود و این در حالی است که جمعیت کشور 30 میلیون نفر بود.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ما روزانه دو میلیون و 500 هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم و جمعیت 70 میلیونی هشت سال در مقابل دشمن مقاومت کرد و سازندگی کشور با شتاب زیادی انجام شد.

کارخانه‌ای عنوان کرد: شاه ایران دست‌نشانده و نوکر آمریکا بود و سرمایه‌های کشور با نظر آنها در جایی که آنها می‌خواستند، هزینه می‌شد و هیچ چیزی در کشور به مردم تعلق نداشت.

وی بیان داشت: امروز ایران به برکت ولایت موفق شده که آمریکا و غرب را به زانو درآورد و این عظمت بزرگی است که مردم ایران توانسته اند معجزه بزرگی را انجام دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غرب فشارهای اقتصادی بسیاری را به مردم وارد کرده، گفت: غرب برای اینکه بتواند به مردم ایران فشار بیشتری وارد کند؛ بانک مرکزی و کشتی‌های خارجی نفتکش که به ایران خدمات می‌دادند را تحریم کرد. 

وی یادآور شد: استکبار با اعمال تحریم اجازه نمی‌دهد که کشتی‌های نفتکش در خلیج فارس لنگر بیندازند، اما مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های امریکا و غرب ایستادگی کرد و در 22 بهمن تمام معادلات غرب را به هم ریخت.

کارخانه‌ای در ادامه به مذاکرات 1+ 5 اشاره کرد و ابراز داشت: ما حتی یک قدم هم از حق هسته‌ای خود عقب‌نشینی نکردیم و امروز آنها حق هسته‌ای ایران را به رسمیت می‌شناسند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث بودجه سال 92 اشاره کرد و متذکر شد: نمایندگان مجلس از تاریخ 12 تا 22 اسفند فرصت دارند تا لایحه بودجه را مطالعه کنند و پیشنهادات خود را به کمیسیون‌ها ارائه دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: در ارقام بودجه سال آینده دشمن فکر می‌کرد با اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بودجه ایران رقم کمی خواهد داشت، اما با برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص بودجه در سال 92 بودجه‌ای قدرتمند در مقابل جنگ اقتصادی دشمن خواهیم داشت.

وی اذعان داشت: بودجه کل سال 91 کشور 141 هزار میلیارد تومان بود که در بودجه‌نویسی سال 92 به 163 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

کارخانه‌ای افزود: در بودجه سال 92 برای صادرات نفت بیش از 30 میلیارد دلار درنظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بودجه عمرانی استان همدان در سال 91 اعتباری بالغ بر 172 میلیارد تومان بود افزود: در بودجه سال 92 سهم استان از بودجه افزایش یافته و به 217 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/89019/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول