اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه مشکل‌ساز می‌شود / دولت آینده مشکلات بسیاری دارد

خبرگزاری فارس:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه در پایان سال با مشکل کسری بودجه مواجه می‌شویم و به این دلیل دولت یازدهم مشکلات زیادی برای ادامه کار دارد.

تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه مشکل‌ساز می‌شود / دولت آینده مشکلات بسیاری دارد

عوض حیدر‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تأخیر در ارائه لایحه بودجه دولت به مجلس اظهار کرد: مشکلی که با آن مواجه هستیم این است که به دلیل فرصت کم برای بررسی لایحه بودجه دولت تا پایان امسال بررسی و رسیدگی به این بودجه امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: با توجه به این موضوع نمایندگان مجلس باید دلیل یک دو دوازدهم به صورت تن‌خواه در اختیار دولت قرار بدهند تا دولت در دو ماه ابتدای سال آتی با مشکل اعتباری مواجه نشود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به صورت طبیعی زمانی که نمایندگان مجلس تن‌خواه در اختیار دولت قرار می‌دهند دولت نمی‌تواند در این مدت به صورت جدی نسبت به اجرای برنامه‌های خود اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه در چند سال گذشته با مشکل کمبود بودجه مواجه بوده‌ایم، اضافه کرد: در حال حاضر که تن‌خواه به این صورت در اختیار دولت قرار می‌گیرد در پایان سال با مشکل کسری بودجه بیشتری مواجه می‌شویم.

حیدر‌پور با بیان اینکه در این صورت دولت آینده مشکلات بسیاری برای ادامه کار و فعالیت در کشور پیدا می‌کند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی هر چه سریع‌تر قانون بودجه را آماده کنند و در اختیار دولت قرار بدهند، دولت راحت‌تر می‌تواند مدیریت مالی سال آتی را تنظیم کند.

وی افزود: اما این تأخیر سبب دشوار‌تر شدن تنظیم این مدیریت پولی و اعتباری برای سال آینده می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول