اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

لایحه بودجه حکم کتاب سربسته را دارد

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: لایحه بودجه حکم کتاب سربسته را برای نمایندگان دارد.

لایحه بودجه حکم کتاب سربسته را دارد

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که در قانون گفته شده که دولت لایحه بودجه را به مجلس تحویل ‌دهد، اظهار کرد: البته قانون حتما رئیس‌جمهور را ملزم نکرده که به مجلس بیاید و به همین خاطر کار امروز رئیس‌جمهور خلاف قانون نبود.

نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ولی عرفا رئیس‌جمهور باید در این جلسه حضور پیدا می‌کرد و نمایندگان را با کلیات بودجه آشنا می‌کرد.

بزرگواری حضور رئیس‌جمهور را از نظر اخلاقی در مجلس ضروری دانست و گفت: وقتی مجلس برای تعامل با دولت به این راحتی وزیر ارتباطات را با رأی اعتماد خود راهی پاستور می‌کند لازم بود آقای رئیس‌جمهور نیز برای احترام به این تعامل مجلس شخصا در جلسه امروز حاضر می‌شد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌خواهیم با این سخنان وارد حاشیه شویم ولی در جاهایی لازم است تذکر داده شود تا مسیر همدلی و وحدت به بیراهه کشیده نشود.

وی با بیان این‌که آقایان آمدند و بودجه را تقدیم کردند و رفتند بدون این‌که نمایندگان توجیه شوند و در جریان مسائل مربوط به آن قرار گیرند، گفت: این‌گونه لایحه بودجه تقدیم کردن که در نوع خود بی‌سابقه بود حکم یک کتاب سر به مهر را برای نمایندگان دارد و چه خوب بود که آقای رئیس‌جمهور در راستای احترام به مجلس خودش لایحه را تقدیم می‌کرد.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول