اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد خبر داد

تصویب بودجه پیشنهادی سال 92 شهرداری لامرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لامرد از تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری این شهر در سال 92 خبر داد.

تصویب بودجه پیشنهادی سال 92 شهرداری لامرد

علی قسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: بودجه پیشنهادی سال 1392 شهرداری لامرد به مبلغ 37 میلیارد و 98 میلیون و 600 هزار ریال در دویست و پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر لامرد مطرح و پس از بررسی‌های ویژه مورد تصویب این شورا قرار گرفت.

وی افزود: برابر روال معمول بودجه‌بندی‌های شهرداری‌ها بودجه سال 92 شهرداری لامرد نیز نسبت به بودجه سال جاری 10 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد با بیان اینکه در بودجه تصویب شده سهم بودجه عمرانی 60 درصد و بودجه جاری 40 درصد افزایش داشته است گفت: به استناد بند یک صورتجلسه شورای اسلامی شهر لامرد ادامه عملیات آسفالت کوچه‌ها، معابر، ترمیم آسفالت خیابان‌ها و بلوارها، توسعه فضای سبز و تکمیل و احداث بوستان‌های جدید در شهر لامرد از اولویت‌‌های ویژه بودجه سال آتی شهرداری این شهر است که در دستور کار فعالیت‌های عمرانی قرار می‌گیرد.

قسمی ادامه داد: در دویست و پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر لامرد کدهای در‌آمدی شهرداری و میزان تحقق بودجه سال 91 و عملکرد شهرداری در سال جاری به منظور واقعی‌تر و عملیاتی کردن بودجه سال 92 بررسی شد و بر این اساس برای هر یک از پروژه‌های عمرانی اعتباراتی نسبت به بودجه تصویبی در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: به طور یقین این ردیف‌های اعتباری کفاف تکمیل پروژه‌های بزرگ شهرداری لامرد را نمی‌دهد.

وی به نوسازی ناوگان ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری و بهبود سیستم اداری اشاره کرد و از بهره‌برداری ساختمان جدید آتش‌نشانی در یک ماه آینده خبر داد و بیان داشت: عملیات اجرایی احداث پایانه مسافربری شهر لامرد نیز با پیشرفت بسیار خوبی در حال ساخت است.

قسمی در مورد کاهش عوارض ساخت و تغییر کاربری به مناسبت فرا رسیدن  ایام‌الله دهه فجر و عید باستانی نوروز از سوی شهرداری شهر لامرد نیز اضافه کرد: این موضوع اجرایی شد که امیدواریم مورد استقبال شهروندان لامردی قرار گیرد و رضایت‌مندی بیشتر آنان را از خدمات شهرداری فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی در راستای تامین در‌آمدهای پایدار و احقاق حق شهرداری صورت گرفته و در دوره سوم شورای اسلامی شهر لامرد برنامه راهبردی و سیاست کلی شورا و شهرداری در زمینه جذب سرمایه‌گذار بسیار موثر واقع شده است.

وی ابراز داشت: علاوه بر سرمایه‌گذاری مشارکتی در احداث مجتمع بزرگ تجاری تفریحی الماس جنوب که تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته است چند در خواست جدید سرمایه‌گذاری در زمینه‌های احداث مجتمع‌های مسکونی بزرگ، تالار و هتل چند ستاره و اصل شده که در دستور کار شورای اسلامی شهر لامرد قرار دارد.

قسمی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در راستای استیفای حق شهرداری‌های این دو شهرستان از محل ارزش افزوده حوزه‌های گازی مستقر در این شهرستان‌ها گفت: امیدواریم این موضوع به نتیجه مطلوب برسد و کسری بودجه شهرداری لامرد جبران شود.

این مسئول بهبود فضای شهر و ارتقای سطح خدمات شهری را نیازمند تلاش، ارتباط و مشارکت شهروندان لامرد دانست و در همین زمینه بیان کرد: در شرایط فعلی که نظام جمهوری اسلامی در صدد تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است باید آحاد مردم برای عبور سرافرازانه از این وضعیت هوشیار باشند و رمز اصلی پیشرفت و موفقیت که در مرحله نخست وحدت و همدلی است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول