اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس:

رهنمودهای رهبری پایان بد اخلاقی‌های سیاسی مسئولان شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید پایان بد اخلاقی‌های سیاسی مسئولان شود.

رهنمودهای رهبری پایان بد اخلاقی‌های سیاسی مسئولان شود

حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین محمد‌باقر عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به شرایطی که بر جامعه حکم‌فرما می‌شود توصیه‌هایی را به مسئولان نظام و اقشار مختلف دارند.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز با توجه به مسائلی که در صحن علنی مجلس به وجود آمد ایشان توصیه‌هایی را به رؤسای قوای مجریه و مقننه داشتند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان از رؤسای قوای سه‌گانه خواسته‌اند از تفرقه پرهیز کنند و اتحاد و وحدت خود را در شرایط کنونی بیش از پیش داشته باشند.

عبادی گفت: با توجه به شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور رعایت اتحاد و وحدت در بین مسؤلان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: مسئولان باید برای ایجاد امنیت، آرامش و دلگرمی مردم در شرایط کنونی تلاش بیشتری انجام دهند و از اختلاف بپرهیزند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توصیه رهبری به رؤسای قوای سه‌گانه بجا و به موقع بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

عبادی ادامه داد: رؤسای قوای سه‌گانه نیز باید با عمل به سخنان رهبری و اطاعت از اوامر ایشان مشکلات موجود را برطرف کنند تا روحیه نشاط از جامعه نرود.

وی با بیان اینکه سخنان رهبری برای تمام مردم منفعت دارد، افزود: خیر دنیا و آخرت در حمایت از رهبری و عمل به دستورات ولایت فقیه است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم در مجلس نیز از مسئولان درخواست کرده‌ایم با پیروی از رهبری درصدد کاهش مشکلات اقتصادی مردم باشند.

عبادی متذکر شد: پیروی از رهبری در تمامی شرایط، کشور و نظام را از تفرقه و اختلاف حفظ می‌کند که در ماجرای اخیر نیز این موضوع به وضوح دیده شد.

انتهای پیام/69012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول