اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

معرفی یک‌ هزار واحد مسکونی فاقد سند به بنیاد مسکن در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج از معرفی یک‌ هزار واحد مسکونی فاقد سند به بنیاد مسکن استان قزوین خبر داد.

معرفی یک‌ هزار واحد مسکونی فاقد سند به بنیاد مسکن در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین سیدعبدالله موسوی در کارگروه توسعه شهرستان آوج اتلاف سگ‌های ولگرد را از وظایف کارگروه سلامت آوج برشمرد و اظهار داشت: در آوج تاکنون 11 قلاده و در آبگرم نیز 136 قلاده سگ‌ ولگرد اتلاف شده‌ است.

فرماندار آوج پیرامون تلاش‌ها برای اخذ اسناد خانه‌های روستایی در شهرستان آوج افزود: یک‌ هزار واحد مسکونی در شهرستان آوج تاکنون سند‌ دار شده‌اند و بنیاد مسکن با جدیت پیگیر اخذ و ارایه اسناد روستایی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با شرکت برق به‌ منظور توسعه شبکه برق‌رسانی عنوان کرد: فرسودگی و ضعف شدید ولتاژ برق جزو عوامل و مشکلات شبکه برق‌رسانی بوده و از مسئولان انتظار داریم نسبت به احداث هرچه سریع‌تر پست 63 کیلو وات برق در این شهرستان اقدام کنند.

فرماندار آوج با اشاره به قطع چند ساعته برق در یکی از روز‌ها در بخش مرکزی شهرستان آوج افزود: فرسودگی شبکه موجب مشکلات متعددی برای اهالی این شهرستان در حوزه برق‌رسانی شده است.

موسوی پیرامون گسترش امر مطالعه کتاب تصریح کرد: سرانه مطالعه در کشور در حال حاضر کم است و البته برنامه‌های برای گسترش فرهنگ مطالعه در آوج در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان مطرح شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میانگین سطح سواد شهروندان در آوج بالا بوده و میزان افراد فارغ‌التحصیل نیز در این شهرستان شاخص خوبی را داشته است.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول