اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد

صدور 574 جلد سند مسکن در لردگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 574 سند مسکن در شهرستان لردگان صادر شده است.

صدور 574 جلد سند مسکن در لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا کشاورز پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر بنیاد مسکن شهرستان لردگان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در شهرستان لردگان 574 سند صادر، 50 قطعه واگذار و 12 هکتار اراضی ملی در راستای قانون ماده 4 تملک شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح سند‌‌دار کردن واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، افزود: باید با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک و کمک مردم این طرح ملی را به نحو مطلوب در استان انجام دهیم.

کشاورز همچنین به فعالیت تعاونی‌های مسکن در شهرستان لردگان اشاره کرد و ادامه داد: در این شهرستان پنج شرکت تعاونی در حال فعالیت و ساخت و ساز مسکن هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: افراد متقاضی استفاده از تسهیلات مسکن مهر در شهرستان لردگان که در شهرهای لردگان، آلونی و مالخلیفه زندگی می‌کنند و از خودشان زمین دارند و متقاضی دریافت تسهیلات مسکن مهر هستند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب شهرستان لردگان و پس از طی مراحل قانونی می‌توانند از تسهیلات این بنیاد استفاده کنند.

کشاورز تصریح کرد: آن دسته از افرادی که زمین برای ساخت و ساز در اختیار ندارند می‌توانند در شهر لردگان با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از زمین‌های در نظر گرفته شده برای گروه‌های ساخت استفاده کرده و با دریافت تسهیلات اقدام به ساخت و ساز کنند.

وی با اشاره به نحوه پرداخت تسهیلات مسکن مهر و تسهیلات مسکن روستایی، گفت: بنیاد مسکن آمادگی دارد در صورتی که متقاضی وجود داشته باشد که بخواهد به صورت انبوه‌سازی در روستاها اقدام به ساخت و ساز کند، همکاری لازم را با آن به عمل ‌آورد.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول