اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حرف‌های مسئولان صبا خنده‌دار است

محمد کشاورز: اولویتم گیتی‌پسند است

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: قراردادم با تیم فوتسال گیتی‌پسند به پایان رسیده، اما اولویتم برای ادامه کار همین تیم است.

محمد کشاورز: اولویتم گیتی‌پسند است

محمد کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که توانستیم قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شویم، چرا که با وجود تلاش‌های بسیاری که داشتیم، حق تیم ما بود که بتوانیم در این فصل عنوان نخست را کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی تیمش در هفته پایانی برابر شهرداری تبریز تصریح کرد: با وجود فشار روانی بسیاری که به دلیل حساسیت بازی داشتیم، در تمام دقایق بازی به توپ میدان تسلط داشتیم، اما خوشبختانه با صحبت‌های مربیان توانستیم یک برد بسیار خوب را به دست بیاوریم.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که چرا کار گیتی‌پسند برای قهرمانی به هفته پایانی کشیده شد، گفت: این موضوع چند دلیل دارد که یکی از این دلایل این بود که چند بازی ساده ابتدای فصل را که در مشتمان بود، به راحتی از دست دادیم و دلیل دیگر آن هم این بود که حساب زیادی روی تیم صبای قم نکرده بودیم و این تیم هم خودش را خوب نشان داد.

وی به وجود قرعه مناسب برای تیم صبا اشاره کرد و افزود: هر تیمی پس از دیدار با تیم ما با خستگی بسیار باید مقابل صبای قم قرار می‌گرفت که این کار تیم صبا را در نتیجه‌گیری بسیار راحت می‌کرد.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد ادعای مسئولان تیم صبای قم پیرامون تبانی دو تیم گیتی‌پسند با شهید منصوری تاکید کرد: این صحبت‌ها خنده‌دار است و من به حساب جوانی این تیم می‌گذارم، چرا که همه چیز دست خودشان بود و من یک سوال از این تیم دارم، در حالی‌که قهرمانی دست خودشان است ما چگونه می‌توانیم تبانی کرده باشیم.

وی ادامه داد: اگر صبا بازی را برده بود همه چیز خوب و عالی بود و حالا که این تیم بازی را واگذار کرده همه چیز شک برانگیز شده است.

کشاورز در مورد ادامه کارش با تیم گیتی‌پسند نیز گفت: قرارداد من با این تیم به پایان رسیده و قصد دارم یک ماهی استراحت کنم و پس از آن برای ماندنم در این تیم تصمیم‌گیری می‌کنم، اما اولویت من برای ادامه کارم تیم فوتسال گیتی‌پسند است. 

انتهای پیام/63020/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول