اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان شیرین برای فوتسال اصفهان

گیتی‌پسند قهرمان لیگ برتر شد

خبرگزاری فارس: تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال با برتری برابر شهرداری تبریز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

گیتی‌پسند قهرمان لیگ برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور به انجام رسید.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته که نتیجه آن برای ورزش‌دوستان اصفهانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به مصاف تیم شهرداری تبریز رفت و در پایان با نتیجه پنج بر سه این تیم را شکست داد.

در دیگر دیدار هفته جاری نیز تیم صبای قم با نتیجه شش بر سه مغلوب تیم منصوری قرچک شد تا در مجموع، نتایج رقم‌خورده به سود ورزش اصفهان بوده و قهرمانی را به نام تنها نماینده این شهر کند.

به گزارش فارس؛ در پایان مسابقات این فصل تیم گیتی‌پسند با 58 امتیاز رده نخست را به خود اختصاص داد، تیم صبای قم با 56 امتیاز دوم شد و تیم منصوری نیز در رده سوم جای گرفت تا به این ترتیب تیم گیتی‌پسند سهمیه شرکت در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول