اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس:

ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان مثال‌زدنی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: کار آتش‌نشانی غیر قابل انکار و ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشان‌ها مثال‌زدنی است.

ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدباقر عبادی ظهر امروز در ‌جمع آتش‌نشان‌های آتش‌نشانی بیرجند با اشاره به اینکه کار آتش‌نشانی پرحادثه و پرخطر است، اظهار کرد: آتش نشانی کار سخت و مشکلی است که البته همراه با عشق حل می‌شود.

وی ادامه داد: نجات دادن فرد از گرفتاری اضطراری ثواب بسیار زیادی دارد که آتش‌نشان‌ها این کار پر ثواب را انجام می‌دهند و آخرت خود را نیز آباد می‌کنند.

جایگاه آتش‌نشان‌ها در ایثار و از خودگذشتگی است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی کار آتش‌نشانی را کار بسیار حساسی عنوان کرد و یادآور شد: این کار یک لحظه کوتاهی را نمی‌پذیرد و دارای عرصه‌های خدمت‌گزاری فراوانی است.

عبادی جایگاه آتش‌نشان‌ها را در ایثار و از خود گذشتگی دانست و متذکر شد: کار آتش‌‌نشانی نیاز به مهارت‌هایی دارد که علاوه بر آنها شهروندان نیز باید از آنها آگاهی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تجهیزات آتش‌نشانی باید مجهزترین تجهیزات باشد چون جان آتش‌نشان و مردم در زمان بحران در خطر است.

کسب روزی حلال بالاترین عبادت است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به خلق از بالاترین عبادت‌ها است، اذعان داشت: عبادت علاوه بر تسبیح و سجاده خدمت به خلق را نیز شامل می‌شود.

عبادی اضافه کرد: اسلام محدوده دین را تنگ نمی‌گیرد بلکه کسب روزی حلال را در چارچوب شرع و قانون از بالاترین عبادت‌ها می‌داند.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه سوری در راه است، خاطر نشان کرد: این روز برای آتش‌نشان‌ها آماده‌باش است و امید است این فرهنگ غلط در جامعه از بین برود و شادی‌های دیگر جایگزین آن شود.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول