اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آتش‌نشانی بندر کنگان خبر داد

انجام 90 عملیات اطفای حریق در کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول آتش‌نشانی بندر کنگان از انجام 90 عملیات اطفای حریق در کنگان خبر داد.

انجام 90 عملیات اطفای حریق در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رمضان حیدری در آیین افتتاح ساختمان آتش‌نشانی کنگان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در سال جاری است.

وی ادامه داد: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده در چند سال اخیر رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

مسئول آتش‌نشانی بندر کنگان از انجام 90 عملیات اطفای حریق در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 90 مورد عملیات اطفای حریق در کنگان انجام شده است.

حیدری تصریح کرد: از مجموع عملیات اطفای حریق، 40 مورد مربوط به منازل مسکونی، 10 مورد مغازه‌های تجاری، 15 مورد خودرو، 18 مورد نشت گاز و هشت مورد آتش سوزی نخاله‌ها و پسماندهای خانگی بوده است.

وی همچنین از افزایش ماشین‌آلات آتش‌نشانی خبر داد و عنوان کرد: در راستای تسریع خدمات، دو دستگاه ماشین آتش‌نشانی به ارزش 3600 میلیون ریال خریداری و هم‌اکنون تعداد ماشین‌آلات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر کنگان به پنج دستگاه افزایش یافته است.

حیدری خرید لباس‌های مخصوص و تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات در راستای ساماندهی و تجهیز آتش نشانی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت حساس صنعتی این شهرستان و مخاطرات مختلف، تجهیز خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

* پروژه هدایت آب‌های سطحی کوچه‌های شهر کنگان

مسئول واحد عمران شهرداری کنگان نیز از اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی کوچه‌های شهر کنگان خبر داد.

کامبیز بهبودی اذعان داشت: پروژه هدایت آب‌های سطحی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر کنگان در حال اجرا و در برخی محلات رو به اتمام است.

وی بیان داشت: هدف از اجرای این پروژه هدایت آب‌های فصلی مانند باران با استفاده از بتن کانیو در وسط کوچه‌ها و یا کناره خیابان‌هاست.

بهبودی در پایان افزود: این عملیات به طول تقریبی شش کیلومتر در حال اجراست و برای اجرای این پروژه نزدیک به چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تخصیص یافته است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول