اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 18 گردان عاشورا و الزهرا(س) صورت می‌گیرد

برگزاری دو مانور بزرگ توسط سپاه ناحیه گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری دو مانور بزرگ امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن با حضور 18 گردان الزهرا(س) و عاشورا و دستگاه‌های خدمات‌رسان، آتش‌نشانی، هلال احمر و بهداشت و درمان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دو مانور بزرگ توسط سپاه ناحیه گچساران

جهانگیر انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با هدف تقویت توان نیروهای بسیجی گچساران، دو مانور بزرگ امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش سپاه گچساران با حضور 18 گردان الزهرا(س) و عاشورا

وی بیان داشت: این رزمایش در تاریخ‌های سوم و چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود و 18 گردان متشکل از پنج گردان الزهرا(س) و 13 گردان عاشورا در رزمایش حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه این رزمایش در دو نقطه شهر برگزار می‌شود، افزود: رزمایش امداد و نجات با حضور و توان گردان‌های الزهرا و بسیجیان این گردان‌ها اجرایی می‌شود.

انصاری ابراز داشت: رزمایش دفاع از کوی و برزن نیز خاص گردان‌های عاشورا بوده که با حضور بسیجیان 13 گردان عاشورای این شهرستان در روز چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی از حضور رؤسا و مدیران ادارات، نهادها و سازمان‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی از جمله آب، برق، گاز، هلال احمر، بهداشت و درمان، بیمارستان و فرمانداری و آتش‌نشانی در رزمایش امداد و نجات خبر داد.

انصاری عنوان داشت: رزمایش کوی و برزن در روز چهارشنبه با حضور 13 گردان عاشورا برگزار می‌شود و محورهای این رزمایش به شرکت کنندگان اعلام می‌شود تا با آمادگی هر چه بیشتر در رزمایش حضور یابند.

آمادگی سپاه گچساران برای برگزاری مطلوب رزمایش

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: این رزمایش‌ها با هدف ارتقای توان و آمادگی گردان‌های الزهرا(س) و عاشورا برای مقابله با انواع تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم دشمنان و نیز حوادث غیر مترقبه برنامه‌ریزی شده است.

انصاری با اشاره به آمادگی سپاه ناحیه گچساران برای برگزاری مطلوب و در خور شأن این رزمایش‌ها گفت: رزمایش امداد و نجات در سطح شهر و رزمایش دفاع از کوی و برزن در بیرون از شهر برگزار می‌شود.

وی تأثیر و هدف برگزاری این رزمایش‌ها را بالابردن توان رزمی و آمادگی گردان‌های الزهرا(س) و عاشورا برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و دفاع از شهر در برابر حملات احتمالی و دشمن فرضی عنوان کرد.

انصاری از ادارات و نهادها خواست تا با حفظ روحیه تعامل و همدلی در راستای برگزاری رزمایشی مطلوب با یکدیگر همکاری و همیاری داشته باشند.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول