اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج:

طرح همیار آتش‌نشان در کرج اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اجرای طرح همیار آتش‌نشان در این کرج خبر داد.

طرح همیار آتش‌نشان در کرج اجرا شد

علی فرجامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اجرای این طرح در راستای شناساندن وظایف و خدمات آتش‌نشانی در بین دانش‌آموزان در حال انجام است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اجرای این طرح دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان آتش‌نشانی به دانش‌آموزان برگزار می‌شود و نکات ایمنی به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه همیاران آتش‌نشان با هدف ایمن‌سازی مدارس نیز این دوره‌های آموزشی را فرا می‌گیرند افزود: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح از تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی بازدید می‌کنند.

فرجامی تأکید کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده در اجرای این طرح، 550 نفر از دانش‌آموزان حضور دارند.

وی با اعلام لزوم بهره‌مندی دانش‌آموزان از نحوه فعالیت و خدمات آتش‌نشانی افزود: در این راستا اجرای نمایش تئاتر آموزشی ویژه مدارس برگزار می‌شود.

به گفته فرجامی این تئاتر در 50 مدرسه برگزار می‌شود.

وی نقش آموزش عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این آموزش‌ها می‌تواند علاوه بر ارائه موارد و نکات ایمنی در ارتقای فرهنگ چگونگی استفاده از تلفن‌های ضروری به ویژه 125 موثر باشد.

فرجامی تأکید کرد: متأسفانه برخی از شهروندان هنوز نحوه چگونگی استفاده از تلفن‌های ضروری را نمی‌دانند و با ایجاد مزاحمت برای این نهادها علاوه بر تلف دادن وقت و انرژی آنان مشکلاتی را نیز برای دیگران به وجود می‌آورند.

وی تصریح کرد: ممکن است در زمان ایجاد این مزاحمت‌ها شهروند دیگری به کمک نیاز داشته باشد اما مأموریت بی‌دلیل گروهی از آتش‌نشانان سبب خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود که مسئول این خسارت شهروندی است که مزاحم تلفنی شده است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول