اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شلمزار خبر داد

پیشرفت 70 درصدی ساختمان آتش‌نشانی شلمزار

خبرگزاری فارس: شهردار شلمزار از پیشرفت 70 درصدی ساختمان آتش‌نشانی این شهر خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی ساختمان آتش‌نشانی شلمزار

فرشاد توحیدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: این پروژه به دلیل نیاز شهر به ساختمان آتش‌نشانی با سرعت در حال پیگیری است.

وی از راه‌اندازی نخستین ناوگان حمل و نقل درون شهری در سال‌جاری در این شهر خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این ناوگان مشکل بسیاری از مردم برطرف شد.

توحیدنیا با اشاره به انجام طرح مطالعاتی کمپینگ دریاچه شلمزار خاطرنشان کرد: انجام طرح مطالعاتی کمپینگ دریاچه شلمزار افزون بر 100 میلیون ریال هزینه داشته است.

شهردار شلمزار ادامه داد: با انجام این مطالعات سایت اسباب بازی در حاشیه دریاچه شلمزار به منظور افزایش رفاه حال همشهریان با جذب سرمایه‌گذار خصوصی اجرایی شده است.

وی از ساخت تندیس یادبود برادران صمیمی برای نصب در میدان المپیک شلمزار خبر داد و افزود: این تندیس با اعتبار 250 میلیون ریال احداث و پس از تملک اراضی در میدان شهر نصب خواهد شد.

توحیدنیا اجرای فعالیت‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌‎های این شهرداری در راستای ارتقای فرهنگ شهری برشمرد و تأکید کرد: نصب دو تابلو در مبادی ورودی و خروجی شهر و انتشار ماهنامه عملکرد شهرداری از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول