اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه 2 آتش‌نشانی مشهد:

حریقی در قطار شهری مشهد رخ نداده است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه دو آتش‌نشانی مشهد گفت: حریقی در قطار شهری مشهد رخ نداده و تنها چند تکه زباله در چاله آسانسور یکی از ایستگاه‌ها آتش گرفته بود.

حریقی در قطار شهری مشهد رخ نداده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید شادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته آتش‌سوزی در قطارشهری مشهد اعلام شده بود؛ در حالی که چند تکه زباله و کاغذ در چاله آسانسور یکی از ایستگاه‌ها که در حال ساخت است، آتش گرفته بود.

وی افزود: چاله این آسانسور در ایستگاه احمدآباد بود که به دلیل نیمه کاره بودن، محل ریختن زباله شده و احتمالا بر اثر انداختن ته سیگار، این ضایعات دود کرده و مردم فکر کرده بودند حریقی رخ داده است.

در ادامه جواد حمیدزاده، سخنگوی شرکت قطار شهری مشهد با بیان اینکه مشکلی در این ناوگان حمل و نقلی رخ نداده است، گفت: متاسفانه یک تعداد اراذل اوباش داخل چاله‌های آسانسور کاغذ و کارتن ریخته و سبب به وجود آمدن این رخداد شده بودند که خوشبختانه مشکلی در اثر آن به وجود نیامده بود.

حمیدزاده افزود: بر اثر رخداد شب گذشته آسیبی به تاسیسات قطارشهری وارد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در هر ایستگاه تونل قطار شهری چهار چاله آسانسور وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبار همچنان نیمه کاره باقی مانده و هر زمان که مبلغی اختصاص یابد، کامل است.

انتهای پیام/70002/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول