اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شیراز عنوان کرد

ضرورت استقرار بالگرد اطفای حریق در بافت تاریخی شیراز

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت خرید بالگرد برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به منظور اطفای حریق در بافت تاریخی این شهر تاکید کرد.

ضرورت استقرار بالگرد اطفای حریق در بافت تاریخی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حجت‌الاسلام عبدالرسول میری بعد از ظهر امروز در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: اگر حوادثی در بافت فرسوده شیراز که امکان عبور خودروی امداد در معابر کم ‌عرض آن وجود ندارد رخ دهد تنها بالگرد می‌تواند به یاری مردم بشتابد.

وی در ادامه عنوان کرد: در بسیاری از آپارتمان‌ها و ساختمان‌های مرتفع نیز وجود بالگرد در زمان حوادث الزامی است.

میری با ذکر قسم جلاله که هر چه می‌گوید بنابر خواست مردم و احساس وظیفه است و ربطی به انتخابات ندارد، خواستار در نظر گرفتن بودجه‌ مناسب‌سازی معابر برای معلولان و جانبازان شد.

حامیان جنوب شهری‌ها ساکن جنوب شهر نیستند

دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در سخنان پیش از دستور گفت: کسانی که می‌گویند شورا و شهرداری به یکسان برای جنوب و شمال شهر کار نکرده خود باید در جنوب شهر ساکن باشند و بعد به نمایندگی از آن قشر سخن بگویند.

مهدی خانی ابراز داشت: شورای شیراز بر مبنای این استراتژی حرکت کرده که رینگ دور شهر را کامل کند.

وی افزود: بنابر قانون امکان این وجود ندارد که بین مناطق تبعیض قائل شد و تمام پروژه‌هایی که انجام می‌شود بر اساس طرح‌های مطالعاتی دقیق و مبتنی بر شرایط متعدد است.

خانی سخنان خود از کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در افزایش آلودگی‌های مختلف گلایه کرد و گفت: علوم پزشکی باید در زمینه سموم و آفت‌کش‌هایی که برای محصولات کشاورزی استفاده می‌شود یک حرکت انقلابی کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در حوزه بیماری‌های سرطانی با نوعی انفجار روبه‌رو شده‌ایم و در این زمینه آلودگی آب، هوا و مواد غذایی بسیار تاثیرگذار است.

به گفته وی، پدیده وارونگی هوا در شیراز در صورت عدم برنامه‌ریزی رخ می‌دهد و لازم است نشانگر آلودگی هوای نصب شده در دروازه کازرون اصلاح و تعمیر شود.

به گزارش فارس، سرانه پروژه‌های عمرانی اجرا شده توسط شهرداری در مناطق مختلف شهری در برخی شهرهای کشور مانند اصفهان به تفکیک اعلام می‌شود تا از بروز شائبه تبعیض پیشگیری شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول