اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش حوادث در ایام نوروز

آتش‌نشانی اصفهان مکان‌های اسکان مسافران نوروزی را مدیریت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بازرسی و مدیریت مکان‌های اسکان مسافران نورزی از جمله برنامه‌های این سازمان به منظور کاهش حوادث در ایام نوروز به شمار می‌رود.

آتش‌نشانی اصفهان مکان‌های اسکان مسافران نوروزی را مدیریت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهزاد بزرگ‌زاد پیش از ظهر امروز در جمع نیرو‌های سازمانی و عملیاتی این سازمان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی کمیته ایمنی در ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی اظهار کرد: تأمین ایمنی مسافران نوروزی از مهم‌ترین رسالت‌ها و وظایف این کمیته به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه نظم به عنوان عنصر مدیریت زمان است و در صورت حاکم شدن این نظم در ستاد نوروزی همانند سال‌های گذشته نیرو‌های این سازمان با بازدید‌های دوره‌ای از تمام فضا‌های اسکان مسافران اصفهان نوروز بی حادثه‌ای را سپری می‌کند، ادامه داد: حفاظت از جان، مال و آسایش مسافران نوروزی از اهداف کمیته ایمنی ستاد نوروزی محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در ایام نوروز در راستای تأمین ایمنی مردم و مسافران نوروزی در سطح شهر فعالیت می‌کند، تصریح کرد: بازرسی و مدیریت مکان‌های اسکان مسافران نورزی از جمله برنامه‌های این سازمان به منظور کاهش حوادث در ایام نوروز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری‌های مختلفی برای تأمین ایمنی اصفهان در ایام نوروز انجام شده است، اضافه کرد: برگزاری جلسات منظم و متعددی بین بخش‌های مختلف کمیته ایمنی از دو ماه گذشته تاکنون از جمله این سیاست‌گذاری‌ها محسوب می‌شود.

بزرگ‌زاد با بیان اینکه در حال حاضر تمام نیرو‌های این سازمان برای تأمین ایمنی مردم و مسافران نوروزی در ایام نوروز از آمادگی کامل برخوردار هستند، تاکید کرد: بازرسی و مدیریت مراکز اسکان، استقرار نیرو‌ها، استفاده از ترموسنج و بی‌سیم‌ها و انتشار بروشور‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های برنامه‌ریزی در راستای تأمین ایمنی مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه فضا‌های اسکان مسافران نوروزی هر ساله افزایش می‌یابد و تأمین ایمنی در این اماکن به نیرو و تجهیزات بیشتری نیاز دارد، افزود: تمام مراکز اسکان باید از نظر تعداد چادر‌ها، نحوه چینش، آشپزخانه‌ها، لوله‌کشی‌های آب و دیگر موارد بررسی شده و اقدامات لازم باید برای تأمین ایمنی این مراکز انجام شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول