اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی مجمع امور صنفی بشرویه خبر داد

صدور 120 پروانه فعالیت صنفی در بشرویه

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی مجمع امور صنفی بشرویه گفت: امسال 120 پروانه فعالیت صنفی در رسته‌های مختلف توسط اتحادیه‌های مربوطه شهرستان بشرویه صادر شده است.

صدور 120 پروانه فعالیت صنفی در بشرویه

محمد رخشنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: اصناف از ارزنده‌ترین اقشار در کشور محسوب می‌شوند که همواره آماده خدمت‌رسانی به آحاد مردم هستند.

واحدهای صنفی حلقه واسطه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده هستند

وی ادامه داد: واحدهای صنفی به عنوان شبکه‌های وسیع توزیع کشور، حلقه واسطه بین تولیدکننده و مصرف کننده هستند.

مسئول نمایندگی مجمع امور صنفی بشرویه اذعان داشت: فعالیت این واحدها سبب شکوفایی و جلوگیری از انباشت کالا و به نوعی سبب افزایش تولید می‌شود.

رخشنده اضافه کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور به واحدهای صنفی و تولید بستگی دارد و این دو موضوع ارتباط مستقیم و رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

مهم‌ترین وظیفه مجمع امور صنفی جلب اعتماد مردم و سلامت بازار است

وی افزود: اصناف، بازوان توانمند و قدرتمند نظام‌ هستند و ارگان‌ها و سازمان‌ها به منظور استحکام هر چه بیشتر اصناف باید با آنها تعامل و همکاری داشته باشند.

مسئول نمایندگی مجمع امور صنفی بشرویه تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه مجمع امور صنفی فراهم کردن زمینه رضایتمندی، جلب اعتماد مردم و سلامت بازار است و باید با شناسایی خواسته‌ها و نیازها و سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارائه ایده و طرح نو انتظارات مردم و بازار را برآورده کند.

رخشنده عنوان کرد: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نمایندگی مجمع امور صنفی شهرستان بشرویه با همکاری پنج اتحادیه رسمی در سال جاری موفق به انجام امور مربوط به اصناف شده است. 

پرداخت 108 میلیون تومان تسهیلات به اصناف بشرویه

وی گفت: تمام واحدهای تولیدی، خدمات و فنی شهرستان برای دریافت بسته حمایتی اصناف با هدف نوسازی تجهیزات به منظور اصلاح الگوی مصرف در سامانه مربوط به دریافت تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان به بانک ملی معرفی شدند.

مسئول نمایندگی مجمع امور صنفی بشرویه تصریح کرد: طی سال جاری در این زمینه مبلغ 108 میلیون تومان تسهیلات به اصناف پرداخت شده است.

رخشنده از صدور 120 پروانه فعالیت صنفی در رسته‌های مختلف توسط اتحادیه‌های مربوطه طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

مساعدت مجمع امور صنفی بشرویه برای خرید تجهیزات اداره ثبت اسناد و املاک

وی خاطر نشان کرد: همکاری با کمیسیون امور بانوان در برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع‌دستی، مساعدت برای خرید لوازم اداری و تجهیزات به منظور راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک و همکاری برای راه‌اندازی نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان از عمده فعالیت‌های این مجمع در سال جاری به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی مجمع امور صنفی بشرویه برگزاری همایش شهدای اصناف با همکاری پایگاه مقاومت بسیج ایثار مستقر در مجمع امور صنفی، تجلیل از اصناف و کسبه نمونه شهرستان، اجرای راهپیمایی گسترده اصناف و بازاریان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج اصناف و ایثار در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر را از دیگر فعالیت‌های مجمع امور صنفی بشرویه برشمرد.

انتهای پیام/69006/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول