اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 13 تا 25 اسفند‌ ماه

نمایشگاه بهاره بویین‌زهرا گشایش می‌یابد/ توزیع 25 تن مرغ منجمد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا 13 اسفند‌ را آغاز برپایی نمایشگاه عرضه مایحتاج ضروری شهروندان بویین زهرایی اعلام کرد.

نمایشگاه بهاره بویین‌زهرا گشایش می‌یابد/ توزیع 25 تن مرغ منجمد

احمد زنده‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: نمایشگاه بهاره در بویین زهرا از 13 تا 25 اسفند ماه با هماهنگی شهرداری بویین زهرا در 70 غرفه در محل ترمینال شهرداری بویین زهرا گشایش می‌یابد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا افزود: پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، خشکبار، تره‌بار، آجیل و شیرینی از جمله محصولاتی هستند که با 10 تا 20 درصد زیر قیمت در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، عنوان کرد: 10 تا 15 تن برنج یارانه‌ای و 25 تن مرغ منجمد به همراه گوشت‌ منجمد طی روز‌های برگزاری نمایشگاه به شهروندان عرضه می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: شرکت تعاون روستایی بویین زهرا نیز در امر توزیع برنج برای عرضه در نمایشگاه بهاره مشارکت می‌کند.

زنده‌دل در خصوص زمان بازدید از نمایشگاه بهاره بویین زهرا ابراز داشت: تمام شهروندان بویین زهرایی از ساعت 14 تا 22 می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با اشاره به آخرین تمهیدات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این شهرستان ابراز داشت: سه جلسه هماهنگی با حضور مسئولان اجرایی در اداره صنعت، معدن و تجارت و یک جلسه ستاد تنظیم بازار نیز در محل فرمانداری بویین زهرا با حضور معاونت فرمانداری برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه بهاره امسال برگزار شده است.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول